توسعه دهندگان بازی Halo Infinite به دنبال ایجاد داستانی عمیق و در عین حال قابل درک در بازی هستند

Halo

سری بازی های Halo دارای زمینه داستانی غنی و عمیق است و استودیو 343 می‌تواند از این موضوع استفاده کند تا داستانی جدید و سرگرم‌کننده برای جدید‌ترین نسخه از این سری بازی، Halo Infinite، ایجاد کند. ایجاد فلش بک‌هایی در صحنه‌های بازی می‌تواند چاشنی خوبی برای این موضوع باشد. با این حال اکثر بازی‌کنندگان احتمالا موافق هستند که درک داستان سری بازی های Halo از برخی جهات مشکل است؛ از این رو 343 در تلاش است تا میان فراهم کردن داستانی عمیق و پرمایه برای طرفداران قدیمی این سری و ایجاد روایتی محسوس و قابل درک برای بازیکنان جدید و آنهایی که می‌خواهند بعد از مدت‌ها دوباره این سری را تجربه کنند، تعادل برقرار کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot جاستین رابی، کسی که اخیرا مسولیت بخش Player`s Voice از تیم توسعه این بازی را برعهده گرفته است، درباره ایجاد چنین داستانی در بازی صحبت کرد:

"Halo یکی از آن سری بازی‌هایی است که گیمرها برای تجربه Halo Infinite به آن بازخواهند گشت و ما نیز می‌خواهیم مطمئن شویم که آنها در تجربه این بازی سردرگم نباشند؛ اتفاقی که در بازی Halo 5 رخ داد و بازیکنان از این موضوع ناراضی بودند. آنها می‌گفتند که عناصر بسیار زیادی در بازی وجود دارد در حالی که نمی‌دانند باید چه کاری انجام دهند و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی باید برای طرفداران سری دارای محتوای غنی باشد و علاوه بر این برای آن‌هایی که به این سری باز می‌گردند نیز محتوای قابل درکی داشته باشد."

در حال حاضر اطلاعاتی درباره داستان بازی Halo Infinite وجود ندارد با اینحال 343 تایید کرده است که داستان آن بر روی Master Chief تمرکز خواهد داشت. این موضوع می‌تواند خبر خوبی باشد چرا که بازی Halo 5 تا حدودی از شخصیت Master Chief فاصله گرفته بود.

این عنوان در حال حاضر برای پلتفرم های PC و Xbox One در حال توسعه است و هنوز تاریخ دقیقی برای زمان عرضه آن اعلام نشده است.