انیمیشن سینمایی Super Mario احتمالا در سال 2022 به نمایش درمی‌آید

انیمیشن سینمایی Super Mario احتمالا در سال 2022 به نمایش درمی‌آید

سال گذشته اعلام شد که شرکت Nintendo با همکاری استودیوی Illumination Entertainment که در کارنامه‌اش آثار درخشانی همچون Minions ،Despicable Me و Sing دیده می‌شود، در حال ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس سری بازی‌های Super Mario Bros می‌باشد. اکنون به تازگی تاریخ نمایش احتمالی این انیمیشن مورد انتظار توسط Nintendo اعلام شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، در جریان جدیدترین گزارش مالی شرکت Nintendo اعلام شد که انیمیشن سینمایی در Super Mario Bros به احتمال زیاد در سال 2022 به نمایش درمی‌آید. البته ممکن است که این تاریخ کمی تغییر کند و کمی زودتر در سال 2021 یا کمی دیرتر در سال 2023 شاهد نمایش این انیمیشن باشیم.

شیگرو میاموتو، خالق سوپر ماریو و کریس ملداندری، رئیس استدیوی Illumination و تهیه کننده‌ی سری انیمیشن Despicable Me، وظیفه‌ی تهیه کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارند. همچنین شرکت‌های Universal Pictures و Nintendo به صورت مشترک وظیفه سرمایه گذاری برای ساخت این انیمیشن و انتشار جهانی آن را بر عهده دارند.

نظر شما در اینباره چیست؟ آیا به موفقیت این انیمیشن امید دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.