به نظر می‌رسد گیم‌پلی Death Stranding برای اعضای استودیوی Remedy Entertainment به نمایش در‌آمده است‌

death stranding

"هیدئو کوجیما" باری دیگر در حال سفر به نقاط مختلف دنیاست؛ این بار برای نشان دادن چیزی که در طی 3 سال اخیر مشغول ساخت آن بوده است. این بار کوجیما سری به فنلاند زده تا Death Stranding را به اعضای استودیوی Remedy Entertainment نشان دهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، این اطلاعات از طریق توئیتی که طراح ارشد بازی Control آقای "پاول ارِس"( Paul Ehreth) منتشر کرده به دست آمده است. او در این توئیت از هیدئو کوجیما برای بازدید از استودیوی Remedy و صحبت درباره‌ی عنوان Control تشکر کرده است. ترجمه‌ی این توئیت را می‌توانید در زیر بخوانید:

"چه کسی به اندازه‌ی کافی شجاع می‌باشد که در زمستان به فنلاند سفر کند؟ جواب "هیدئو کوجیما" است. تشکر بابت صحبت درباره‌ی Control و زمانی که با ما در استودیوی Remedy گذراندی؛ حال من بیش از همیشه برای Death Stranding هیجان زده هستم"

از توئیت بالا این گونه برمی‌آید که آقای "پاول ارِس" تنها بخاطر ملاقات با کوجیما خوشحال می‌باشد اما وقتی در توئیتر از او درباره‌ی تماشای گیم‌پلی Death Stranding سوال شد، او در پاسخ به گذاشتن چند عدد اموجیِ لبخند بسنده کرد. به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی Death Stranding برای اعضای این استودیو به نمایش در‌آمده اما "پاول ارِس" نمی‌تواند درباره‌ی آن حرفی بزند.

هم‌چنین چندین عکس بر روی توئیتر در ارتباط با این ملاقات قرار گرفته است که در یکی از این عکس‌ها، کارگردان مشهور عناوینی مثل Alan Wake و Quantom Break آقای "سم لیک" یادداشت جالبی منتشر شده کرده است؛"Death Stranding شجاعت این را دارد که مرزهای صنعت گیم را جا‌به‌جا کند."

مورد دیگری که احتمال نمایش گیم‌پلیِ این بازی را برای Remedy افزایش می‌دهد این است که در سفر قبلی کوجیما به هلند، ویدئویی از گیم‌پلی بازی برای Guerrilla Games به نمایش در‌آمده است و ممکن است کوجیما ویدئوی مذکور را به اعضای Remedy نیز نشان داده باشد.

در جدیدترین اخبار مرتبط با Death Stranding می‌توان به اشاره‌ی صداپیشه‌ی این عنوان "تروی بیکر" به تاریخ انتشار بازی اشاره کرد که جزئیات آن را می‌توانید در اینجا بخوانید.