تماشا کنید؛ تریلر معرفی شخصیت جدید Mortal Kombat 11 + شخصیت‌های تأیید شده

Mortal Kombat XI

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در طی یک استریم زنده از اولین شخصیت جدید قابل بازی Mortal Kombat 11 به نام Geras پرده‌برداری شد.

نه تنها Geras جثه‌ی بزرگی دارد بلکه میتواند به خواست خود تغییراتی در زمان ایجاد کند. همانطور که میتوانید حدس بزنید این مکانیک تمرکز اصلی حرکات Geras در MK11 است و قابلیت این را دارد که مبارز دیگر را در جای خود میخکوب کند یا زمان را به عقب بازگرداند تا فرد به مکان قبلی خود فرستاده شود. همچنین او میتواند با مشت مغز افراد را از جمجمه بیرون بیاندازد که اگر از اینجور چیزها خوشتان می‌آید مورد جالبی است. به علاوه Geras در بخش داستانی خدمتکار کاراکتر شرور بازی یعنی Kronika می‌باشد.

Mortal Kombat XI

همچنین، به نظر Geras یک سری حرکات به خصوص دارد که حول محور شن و ماسه می‌چرخند. از پرتاب کردن مبارز به گردابی چرخان از شن تا ساختن چکش شنی بزرگ و کوبیدن آن به طرف مقابل، به نظر حرکات شنی او به همان اندازه‌ی حرکات دستکاری زمان حائز اهمیت است. اینجور که پیداست ماسه‌های زمان فقط منحصر به استفاده در Prince of Persia نمی‌شود.

به هر حال، میتوانید تریلر معرفی را در ادامه خبر مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت FULL HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

درمورد شخصیت‌هایی که حضورشان تأیید شده، امروز پس از پرده‌برداری کامل Mortal Kombat 11، به طور کلی 5 کاراکتری که بازی بازمی‌گردند یا تازه وارد هستند تأیید شدند.

قبل از این خبر فقط می‌دانستیم که حضور Scorpion و ورژنی تاریک‌تر از Raiden قطعی است. Shao Khan یکی از پاداش‌های پیش‌خرید می‌باشد که توسط GameStop ایتالیا لو رفت. Mortal Kombat X که در 2015 منتشر شد پس از دریافت تمامی DLCهای خود 33 شخصیت برای بازی داشت و در این بین 5 تای آن‌ها کاملاً جدید بودند.

Mortal Kombat XI Mortal Kombat XI

صفحه‌ی انتخاب شخصیت شامل 25 کاراکتر و 17 زمین مبارزه میشد، اگرچه در طول ویدئوهای گیم‌پلی فقط 7 شخصیت و 3 زمین مبارزه به نمایش درآمد. بازیکنان میتوانند لباس‌های شخصی‌سازی شده توسط خودشان یا سایر بازیکنان را انتخاب کنند و هر شخصیت سه ردیف برای ایجاد تغییرات ظاهری دارد.

شخصیت‌هایی که به این نسخه از بازی بازمی‌گردند شامل این مبارزین می‌شوند؛

Sub-Zero: از همیشگی‌های این سری. Fatality او باعث می‌شود همه‌جای حریف به جز سرش یخ بزند. او سپس سر را جدا کرده و آن را له می‌کند.

Baraka: یک NPC در طول رویدادهای Mortal Kombat X، هم اکنون کاملاً قابل بازی می‌باشد. Fatality او شامل از جا در آوردن صورت دشمن، جدا کردن جلوی جمجمه و گاز زدن مغز او می‌شود. Baraka اولین بار در Mortal Kombat II حضور داشت.

Sonya Blade: یکی دیگر از همیشگی‌های سری. Fatality او میتواند با پره‌های هلیکوپتر بدن حریف را تکه تکه کرده و ترس همه‌ی افراد درمورد این تیغه‌های سریع‌الحرکت را ارضا کند. اینبار حرکات این شخصیت به وسیله‌ی مبارز سابق UFC و ستاره‌ی حال حاضر WWE خانم راندا روزی (Ronda Rousey) ضبط شده است که پیش از این اعلامیه نیز شایعه‌های در این باره مطرح شده بود.

Skarlet: یکی از موردعلاقه‌های طرفداران با حرکات خونین خود بازمی‌گردد. در طی fatality او دیدیم که خون را از چشم‌ها و دهان دشمن خود می‌گرفت، آن را تبدیل به میله‌هایی تیز می‌کرد و از جمجمه‌ی حریف می‌گذراند. او در ریبوت این سری یعنی Mortal Kombat (2011) حضور داشت ولی در Mortal Kombat X غایب بود.

دو شخصیت Kung Lao و Liu Kang نیز در تریلرها به نمایش درآمدند ولی هنوز هیچ گیم‌پلی‌ای از آن‌ها برای مشاهده نداشتیم. بدون شک شخصیت منفی، Kronika هم قابل بازی خواهد بود ولی متأسفانه برای دیدن او باید منتظر بمانیم. همچنین در طی این استریم اشاره‌ی کوتاهی به Kabal داشتیم ولی برای مطمئن شدن باید تا 10 بهمن صبر کنیم. با مشاهده‌ی تریلرها میتوان نتیجه گرفت که Mortal Kombat 11 قرار است خونین‌ترین بازی در این سری شود.

Mortal Kombat 11 در 3 اردبیهشت 98 برای کامپیوترهای شخصی، Switch، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.