تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی Sekiro Shadows Die Twice مبارزات و محیط بازی را نشان می‌دهد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار Sekiro Shadows Die Twice، عنوان جدید در حال توسعه‌ی استودیوی From Software منتشر شده است که قرار است به‌زودی برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

این ویدئو توسط وب سایت Game Informer به اشتراک گذاشته شده و لحظاتی کوتاه از مبارزات و مناطق قابل گذشت و گذار در بازی را به نمایش می‌گذارد. در حالی که این بازی شباهت‌هایی به سری Souls دارد، اما بازهم Sekiro شامل ویژگی‌های جدید و منحصر به فرد بسیاری است و می‌توان آن را بازی‌ای کاملا جدید دانست که همچنان امضای توسعه دهندگانش، درونش دیده می‌شود.

شما در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

طبق گفته‌ی کارگردان خلاق این بازی، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، این بازی نسبت به سری عناوین Souls قابل فهم‌تر است، او در اینباره می‌گوید: "ما همچنان المان‌های کوچک و بزرگی خواهیم داشت و شما برای فهم داستان باید از دنیای بهره ببرید و نشانه‌ها را دنبال کنید. من فکر می‌کنیم در این مورد تغییر زیادی انجام ندادیم و شما همچنان باید به محیط دقت کنید. رویکرد ما به سیستم روایتی تغییر چندانی نکرده است.

البته ما این بار یک شخصیت اصلی ثابت داریم. احساس می‌کنم که تبرهای او هسته اصلی داستان را شکل می‌دهد. شخصیت‌های دیگر نیز حول او رشد خواهند کرد. این به ما اجازه می‌دهد داستان جذابی را به تصویر بکشیم که البته این بار در محیطی شفاف‌تر و ساده‌تر رخ خواهد داد. بنابراین به طور کلی این بار با داستانی قابل فهم‌تر رو به رو هستیم."

عنوان Sekiro Shadows Die Twice در تاریخ 22 مارس 2019 (2 فروردین 1398) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نظر شما راجع به این بازی چیست؟ آیا بازهم با یک موفقیت بزرگ دیگر طرفیم؟ آیا تغییرات آن را دوست دارید؟ چقدر برای تجربه‌اش هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.