چرا بازی Sekiro: Shadows Die Twice بخش چندنفره ندارد؟

چرا بازی Sekiro: Shadows Die Twice بخش چندنفره ندارد؟

پس از نمایش اولیه‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice ما به سرعت متوجه شدیم که این عنوان شامل بخش چند نفره نمی‌شود این اولین بار است که از زمان عرضه‌ی Demon’s Souls ما شاهد یک بازی کاملا تکنفره از سوی From Software هستیم. به گزارش پردیس گیم، اکنون وب سایت Game Informer در جدیدترین شماره‌ی مجله‌ی خود، مصاحبه‌ای را با اعضای سازنده‌ی این بازی منتشر کرده که در جریان بازدیدشان از استودیو صورت گرفته و در آن در مورد این موضوع توضیح داده شده است.

بازی‌های قبلی استودیوی From Software شامل یک بخش چندنفره‌ی جالب و متفاوت بودند که در آن بازیکنان می‌توانستند همدیگر را در دنیای بازی ترک کرده و هر کدام با حطرات شگفت آوری روبه رو شوند یا همدیگر را در خطر بیندازند. در مواقعی هم بازیکنان می‌توانستند در مواقع دشوار به یکدیگر کمک کنند، اما ممکن بود بازهم خطرات بیشتری در انتظارشان باشد.

اکنون طبق گفته‌ی یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao) مدیر بازاریابی و ارتباطات From Software، این بخش جذاب لزوما توسط آن‌ها رها نمی‌شود، اما فعلا در این مقطع امکان ایجاد آن وجود ندارد. او در اینباره افزود: "البته که ما در From Software این عناصر آنلاین را دوست داریم. ما دوست داریم شخصیت خودمان را بسازیم، به همان اندازه که دیگران به این کار علاقه دارند. ما امیدواریم که در آینده بتوانیم آن چیزی که بازیکنان به دنبالش هستند را ارائه بدهیم، اما در حال حاضر Sekiro چیز بسیار خاصی است."

البته عدم وجود بخش چندنفره می‌تواند مزیت‌هایی هم در طول تجربه‌ی بازی ایجاد کند و این موضوع می‌تواند در زمینه‌هایی تاثیر مثبت در بازی بگذارد. کیتائو در اینباره توضیح داد: "هنگامی که ما در حال ایجاد نقشه‌ی این بازی هستیم، دیگر مجبور نیستیم تا آن را طوری طراحی کنیم که حتما برای بخش چندنفره و Co-op هم مناسب باشد. این باعث می‌شود تا ما بتوانیم تجربه‌ی بهتری را برای یک بازی تکنفره خلق کنیم و اسیر محدودیت‌های مبتنی بر بخش چندنفره نشویم و این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا چیزی که می‌خواهیم را بهتر پیاده سازی کنیم."

نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟ آیا این عنوان هم می‌تواند موفقیت‌های گذشته‌ی توسعه دهنده‌اش را تکرار کند؟ لطفا در بخش کامنت‌ها، نظرات و تحلیل‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.