Insomniac Games به Sony از بابت دریافت جایزه Golden Globe تبریک گفت

Spider-Man

به گزارش پردیس‌گیم، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) اخیرا توانسته جایزه بهترین انیمیشن را در مراسم Golden Globe که چندی پیش برگذار شد، کسب کند.. بعد از موفقیت Sony Pictures، سازنده این انیمیشن، طی پیامی استودیوی Insomniac Games، سازنده بازی Marvel’s Spider-Man این موفقیت را به Sony Pictures تبریک گفت.

این که سازندگان دور هم جمع می‌شوند و یکدیگر را پشتیبانی می‌کنند، همیشه بی نظیر بوده است. احتمالا استودیوی Insomniac Games نیز باید منتظر تبریکات و تشکرات Sony باشد زیرا که بازی Marvel’s Spider-Man از این استودیو در مراسم (GDC ( Game Developers Choice Awards که قرار است حدود دو ماه دیگر برگزار شود، نامزد دریافت جوایز متعدد شده است، پس دیدن تبریکی دیگر از سمت ناشر چندان هم دور از انتظار نیست.

این بازی در 6 بخش مانند بهترین طراحی و بهترین بازی سال مراسم GDC نامزد شده است. البته رقیب‌های سرسختی مانند God of War و Red Dead Redemption 2 هم دارد که نشان از رقابت سخت میان این عناوین است.

اگر بازی Marvel’s Spider-Man را تا کنون تجربه نکرده‌اید پیشنهاد می‌شود همین حالا اقدام به تجربه بر روی کنسول PS4 بکنید. به تازگی لباس جدیدی به بازی اضافه شده است که مربوط به سری فیلم‌های سم ریمی (Sam Raimi) است.