Sony احتمالا در حال جذب نیرو برای توسعه نسخه بعدی Uncharted می‌باشد

Sony احتمالا در حال جذب نیرو برای توسعه نسخه بعدی Uncharted می‌باشد

حدود دو سال پیش بود که استودیوی خلاق Naughty Dog آخرین نسخه‌ی اصلی از سری بازی محبوب Uncharted را با نام A Thief’s End عرضه کرد که پایانی بر ماجراهای قهرمان دوست داشتنی آن یعنی نیتن دریک بود؛ سپس به دنبال آن یک نسخه‌ی فرعی از Uncharted که در حقیقت قرار بود یک بسته‌ی الحاقی داستانی برای چهارمین نسخه‌ی سری باشد، با نام lost legacy منتشر شد و بعد از آن قرار شد تا استودیوی Naughty Dog دیگر نسخه‌ی جدیدی از Uncharted نسازد. اما بعدها اعلام شد که احتمال ساخت دنباله‌ی این مجموعه توسط استودیوی دیگری وجود دارد و به نظر می‌رسد به‌زودی قرار است خبرهایی از یک ماجراجویی بزرگ دیگر بشنویم.

به گزارش پردیس گیم، طبق آگهی‌های استخدامی جدیدی که در وب سایت Greenhouse.io کشف شده است، شرکت Sony Interactive Entertainment به دنبال یک انیماتور گیم پلی ارشد، یک طراح شخصیت ارشد، یک طراح شخصیت هدایت کننده، یک طراحی محیط ارشد و یک طراح هوش مصنوعی ارشد برای کار در یک از استودیوهای خود یعنی Sony San Diego می‌باشد؛ که البته احتمالا این استودیو، آن توسعه دهنده‌ی سری MLB the Show نمی‌باشد و یک استودیوی تازه تاسیس معرفی نشده می‌باشد.

طبق توضیحات این آگهی شغلی، افراد استخدام شده قرار است بر روی یک بازی AAA معرفی نشده کار کنند که تمرکز بالایی بر روی روایت داستان به صورت سینمایی دارد و همچنین قرار است ادامه‌ای بر یکی از سری‌های بازی نمادین PlayStation باشد.

با توجه به توضیحات به نظر می‌رسد قرار است به‌زودی شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از یکی از سری بازی‌های بزرگ همچون Uncharted و یا Killzone باشیم. استودیوی Naughty Dog دیگر قرار نیست بازی جدیدی از Uncharted بسازد، استودیوی Guerrilla Games هم احتمالا فعلا درگیر ساخت نسخه‌های بعدی سری Horizon می‌باشد و بعید است از آن‌ها Killzone جدیدی ببینیم. پس احتمالا Sony San Diego یا در حال ساخت Uncharted است یا Killzone.

نظر شما در اینباره چیست؟ علاقه به بازگشت کدام یک از سری‌های ذکر شده دارید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.