سازندگان The Last of Us: Part II در مورد رقابت دوستانه با سایر استودیو‌های سونی و تاثیر آن در پیشرفت استودیو صحبت می‌کنند

همانطور که می‌دانید استودیو خلاق ناتی‌داگ به سختی بر روی بازی مورد انتظار The Last of Us: Part II کار می‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Twinfinite، آخرین مجله منتشر شده فامیتسو شامل مصاحبه‌ای با "جان سویینی"، کاگردان هنری و "آرن مایر"، مدیر بخش ارتباطات ناتی‌داگ می‌شود که جالب توجه می‌باشد.

در طول این گفت و گو، از این دو عضو استودیو ND سوال شد که آیا بازی‌های سایر استودیو‌ها را تجربه می‌کنند یا خیر، پاسخ هر دو شخص مثبت بود و مایر اضافه کرد که این تجربیات قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به توجه او می‌رساند. وقتی آن‌ها بازی‌های سایر تیم‌ها را تجربه می‌کنند کمی احساس فشار به آن‌ها هجوم می‌آورد.

وقتی مصاحبه‌کننده این پرسش را مطرح کرد که کدام عناوین فشار و استرس بیشتری به آن‌ها وارد می‌کند، مایر توضیح داد که نگاه کردن به بازی‌های God of War،Marvel's Spider-Man و Horizon: Zero Dawn آن‌ها را تشویق می‌کند The Last of Us: Part II را به درجه بهتری برسانند. سویینی توضیح داد بازی‌های جدید برای آن‌ها به یک مانع تبدیل می‌شود که باید بر آن‌ فائق آیند، این پروژه‌ها او را تشویق می‌کند تا بر روی نحوه رویکرد خود فکر کند.

در ادامه نیز منبع مصاحبه کننده از آن‌ها پرسید که آیا نوعی رقابت در میان استودیو‌های جهانی بخش سرگرمی تعاملی سونی وجود دارد یا خیر، مایر توضیح داد، سطحی از رقابت در میان این سازندگان وجود دارد اما این به نوعی یک رقابت دوستانه و تعاونی دیده می‌شود تا این که شاهد یک رقابت هم چشمی باشیم. اگر یکی از سازندگان زیر مجموعه سونی به چیزی شگفت‌انگیز دست پیدا کند سایر استودیوها می‌توانند سوالی مبنی بر "چگونگی انجام کار" مطرح کنند و اطلاعات مورد نظر از سوی استودیو خلاق دیگر فراهم خواهد شد.

البته این موضوع دو طرفه است، ناتی‌داگ اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارد و استودیو دیگر نیز همین کار را انجام می‌دهد. استودیو‌های مختلف سونی به این شیوه یک دیگر را بهبود می‌دهند و سطح یکدیگر را بالاتر می‌برند.

چندی پیش نیز "نیل دراکمن"، کارگردان بازی The Last of Us Part II، با انتشار عکسی از پشت‌صحنه بازی مورد انتظار The Last of Us: Part II، درباره فیلم‌برداری یکی از صحنه‌های دردناک بازی صحبت کرده و در انتها فرارسیدن فصل تعطیلات را تبریک گفته است.

از طرف دیگر مدتی قبل طراح بازی در رابطه با کیفیت باورنکردنی آن صحبت کرده بود. "اشر اینهورن" در یکی از توییت‌های خود در مورد بازی انحصاری مورد انتظار PS4 صحبت کرد، او به این مورد اشاره کرد که بازی کیفیتی باور ناپذیر دارد و احتمالا تا به حال در رابطه با هیچ عنوانی تا این میزان شوق و ذوق نداشته است.

The Last of Us: Part II برای PS4 منتشر خواهد شد اما حتی بازه زمانی انتشار آن نیز هنوز مشخص نشده است.

نظر شما در این باره چیست؟