ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸؛ جرج لوکاس، کایلی جنر و جی زی

شهرت و ثروت می توانند با هم همراه باشند، دستکم برای بخش معدودی از انسان های خوش شانس. جرج لوکاس، خالق «جنگ ستارگان» (Star Wars) در فهرست ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸ با ثروت خالص ۵٫۴ میلیارد دلار و به لطف فروش استودیو فیلم سازی خود با نام لوکاس فیلم (Lucasfilm ) در سال ۲۰۱۲ با قیمت ۴٫۱ میلیارد دلار به کمپانی والت دیزنی در صدر ثروتمندترین چهره های دنیای فیلم و سرگرمی ایالات متحده قرار گرفته است. او همچنین خالق سری فیلم های «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) بوده و یک استودیو فیلمسازی دیگر به نام American Zoetrope Studio را با همکاری دیگر کارگردان سرشناس، فرانسیس فورد کوپولا تاسیس کرده است.

جرج لوکاس

استیون اسپیلبرگ، دیگر کارگردان سرشناس سینما و از دوستان نزدیک لوکاس نیز با ۳٫۷ میلیارد دلار ثروت در رتبه دوم قرار گرفته است. اپرا وینفری با ۲٫۸ میلیارد دلار نیز در رتبه سوم این فهرست قرار داشته و مایکل جردن نیز با افزایش ۴۰۰ میلیون دلاری ثروت خود توانسته خود را به رتبه چهارم فهرست ثروتمندترین سلبریتی های ایالات متحده برساند. جردن در سال اخیر به لطف افزایش فروش کفش هایی ورزشی و همچنین در دست داشتن ۹۰ درصد سهام تیم بسکتبال شارلوت هورنتز که بیش از ۸۰۰ میلیون دلار ارزش داشته و ارزش آن مدام در حال افزایش است به رتبه ای بهتر نسبت به سال گذشته دست یابد.

ثروتمندترین سلبریتی های 2018

۱۰ سلبریتی ثروتمند ابتدای این فهرست بیش از ۱۸٫۷ میلیارد دلار ثروت دارند که بسیار بیشتر از درآمد ناخالص داخلی کشوری مانند ایرلند است. سومین گزارش سالانه تهیه شده توسط مجله فوربس از ثروت خالص ۱۰ نفر اول فهرست نشان می دهد که ثروت این افراد نسبت به سال گذشته که ۱۸ میلیارد دلار بود ۴ درصد بیشتر شده و به مرز ۱۹ میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین بازیگران مرد سینمای جهان؛ از برد پیت تا شاهرخ خان

ثروتمندترین سلبریتی های 2018

کایلی جنر

یکی از سلبریتی هایی که از تازه وارده های این فهرست به شمار می آید، کایلی جنر است که ثروت خالص ۹۰۰ میلیون دلاری اش او را در مسیری قرار داده که می تواند جنر را به جوان ترین میلیاردر خود ساخته جهان تبدیل نماید. این سلبریتی جنجالی ۲۱ ساله که در عرصه محصولات آرایشی فعال است از دو سال پیش که کمپانی تولید محصولات آرایشی خود را بنا نهاد به کمک بیش از ۱۶۸ میلیون فالوور خود در رسانه های اجتماعی مختلف توانسته بیش از ۶۳۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

ثروتمندترین سلبریتی های 2018

مایکل جردن

جنر ۱۰۰ درصد سهام کمپانی خود را در اختیار دارد که برای قرار دادن او در فهرست ثروتمندترین زنان خودساخته ایالات متحده کافی بوده است. کایلی جنر در ستایش رسانه ای که او را به چنین شهرت و ثروتی رسانده چنین می گوید: «رسانه های اجتماعی پلتفرم جذابی هستند. من دسترسی بسیار آسانی به طرفداران و مشتریانم دارم». پردرآمدترین سلبریتی در این فهرست جی زی با ۹۰۰ میلیون دلار ثروت خالص است که به طور مشترک با جنر در رتبه پنجم قرار دارد.

ثروتمندترین سلبریتی های 2018

تایگر وودز

ثروت خالص او نسبت به سال ۲۰۱۷ بیش از ۹۰ میلیون دلار افزایش یافته که می توان آن را نتیجه سرمایه گذاری او در شرکت های Armand de Brignac champagne و D’Ussé cognac و همچنین امپراطوری او در دنیای سرگرمی یعنی Roc Nation و سرویس استریمینگ Tidal دانست. تنها خواننده دیگری که در این فهرست قرار دارد، دیدی (Diddy) رپر است که بین یک شعبده باز و یک نویسنده قرار گرفته است. دیدی با بیش از ۸۲۰ میلیون دلار ثروت در رده هشتم ثروتمندترین سلبریتی های ایالات متحده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: مشهورترین زوج های دنیا چقدر ثروت دارند؟

ثروتمندترین سلبریتی های ایالات متحده در سال ۲۰۱۸:

  1. جرج لوکاس- ثروت خالص: ۵٫۴ میلیارد دلار
  2. استیون اسپیلبرگ- ثروت خالص: ۳٫۷ میلیارد دلار
  3. اپرا وینفری- ثروت خالص: ۲٫۸ میلیارد دلار
  4. مایکل جردن- ثروت خالص: ۱٫۷ میلیارد دلار
  5. کایلی جنر- ثروت خالص: ۹۰۰ میلیون دلار (مشترک)
  6. جی زی- ثروت خالص: ۹۰۰ میلیون دلار (مشترک)
  7. دیوید کاپرفیلد- ثروت خالص: ۸۷۵ میلیون دلار
  8. دیدی- ثروت خالص: ۸۲۵ میلیون دلار
  9. تایگر وودز- ثروت خالص: ۸۰۰ میلیون دلار (مشترک)
  10. جیمز پترسون- ثروت خالص: ۸۰۰ میلیون دلار (مشترک)

بیشتر بخوانید: میلیاردرها و سلبریتی های ثروتمند جهان هر ساعت چقدر پول درمی آورند؟

نوشته ثروتمندترین سلبریتی های آمریکا در سال ۲۰۱۸؛ جرج لوکاس، کایلی جنر و جی زی اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.