حراج آخرهفته در بازار سیاه Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty Black ops IIII

اگر برای تعطیلات سال نو Black Ops 4 را خریداری کرده‌اید یا پیش‌تر تا زانو غرق این عنوان شده‌اید، در این صورت ممکن است بخواهید نیم نگاهی به فروشگاه بازار سیاه آن نیز داشته باشید. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، امروز، Treyarch اعلام کرد فروشگاه داخل بازی برای تمام اجناس خود 50 درصد تخفیف اعمال کرده و تا جایی که خاطر داریم این اولین باری است که چنین اتفاقی برای Black Ops می‌افتد.

این یعنی هرچیزی، از Tier skips تا سیستم Contraband و اسکین‌های Blackout مثل Ultimus Takeo (که همین چند روز پیش اضافه شدند) همگی نصف قیمت هستند. البته توجه داشته باشید که امتیازهای COD خودشان به این قیمت نیستند؛ فقط آیتم‌های داخل بازی را میتوانید با این تخفیف به دست آورید.

این اتفاق که Call of Duty و لغت "نصف قیمت" با هم در یک جمله به کار می‌روند تا حد ممکن هم فوق‌العاده است و هم رویدادی نادر. البته، میتوان گفت برای افرادی که چند روز پیش برای همین آیتم‌ها به شکل کامل پول پرداخت کرده‌اند تا حدی ناراحت کننده می‌باشد.

Treyarch گفته این تغییرات تا 11 دی ماه ادامه خواهند داشت که انتظار داریم در همین حدود یک به روز رسانی بزرگ دیگر برای بازی داشته باشیم.

Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون برای Xbox One، PlayStation 4 و Windows PC قابل خریداری است.

همچنین میتوانید نمرات و خلاصه‌ای از نقدهای بازی را اینجا مشاهده کنید.