Bethesda کاربران متقلب Fallout 76 را به شرط نوشتن یک مقاله می‌بخشد

Fallout 76

به گزارش پردیس‌گیم،باز بودن دست گیمر‌ها و امکان نصب ماد‌ و ایجاد تغییرات در بازی، از ویژگی‌های همیشگی بازی‌های Bethesda بوده است مانند Skyrim که روزانه کلی ماد و محتویات جدید برای این بازی منتشر می‌شود.

حال در جدید‌ترین اخبار منتشر شده از این بازی و با توجه به گزارش‌هایی که یکی از کاربران یوتیوب ارائه داده، به‌نظر می‌رسد که Bethesda در حال بن کردن اکانت کسانی است که در بازی Fallout 76 از برنامه‌های تقلب استفاده می‌کنند. همچنین ایمیلی به شرح زیر برای کاربران ارسال شده است:

"این حساب کاربری به‌دلیل استفاده از ابزار تقلب، قوانین مربوط به استفاده صحیح و درست از این محصول را زیر پا گذاشته است. با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده که این اکانت از یک‌سری ابزار‌های تقلب استفاده کرده و با این روش توانسته از دیگر بازیکنان پیشی‌ بگیرد و این مورد اصلا منصفانه نیست. استفاده از این روش‌ها به هیچ عنوان درست و مجاز نیست و هیچ دلیلی برای توجیح این کار پذیرفتنی نیست. در نتیجه‌ی استفاده از برنامه‌های ذکر شده، متاسفانه باید به شما بگوییم که حساب کاربری‌ شما مسدود شده و شما در هیچ کدام از سرورها و سرویس‌های کمپانی ZeniMax نمی‌توانید به تجربه‌ی آنلاین بازی‌ها بپردازید ."

در ادامه‌ی این این ایمیل، Bethesda به کاربران فرصت بازگشت به بازی را می‌دهد. آن‌ها با پیشنهاد دادن نوشتن یک مقاله درباره آسیب رساندن تقلب در بازی‌های آنلاین و مشکلاتی که برای همه‌ی کاربران به وجود می‌آورد، فرصت بازگشت برای کاربران را فراهم کردند.

"اگر می‌خواهید که از مسدود شدن این اکانت جلوگیری کنید، ما از شما مقاله‌ای با عنوان «چرا استفاده از برنامه‌های تقلب در بازی‌های آنلاین، به تمام بازیکنان آن بازی آسیب می‌رساند؟» را می‌پذیریم؛ آن را به تیم مدیریتی‌ما ارسال کنید و ما مورد بررسی قرار خواهیم‌ داد ."

البته این کار Bethesda جالب و ستودنی است به‌ خصوص برای کسانی که دنبال فرصتی برای بازگشت به این بازی هستند و Bethesda با چنین اقداماتی این فرصت بازگشت را در اختیار آن‌ها قرار داده است. البته همه این کار Bethesda را تحسین نکرده‌اند و انتقاد‌هایی نیز به آن وارد شده به طور مثال برخی از کاربران در حین استفاده از برنامه‌هایی برای فیکس کردن مشکلات بازی و موارد مشابه بن شدند و به اشتباه این برنامه‌ها، به عنوان برنامه‌هایی برای تقلب شناخته شده بودند.

حال با توجه به اینکه Bethesda استفاده از برنامه‌های تقلب و برنامه‌هایی که برای رفع باگ‌های گرافیکی کاربرد دارند را ممنوع کرده، فعلا مشخص نیست که این شرکت چه محدودیتی را برای باز بودن برنامه‌های جانبی برای این بازی در نظر گرفته است و باید تا روشن شدن موضوع صبر کرد و منتظر نتیجه ماند. البته به عنوان مثال برنامه Discord Overlay برای ایجاد ارتباط با دیگر بازیکنان در این بازی غیر مجاز است و هرکس که از این برنامه استفاده کند بن خواهد شد.

اخیرا Bethesda عنوان کرده بود که به دارندگان این بازی مجموعه کلاسیک سری Fallout را هدیه می‌دهد که پیشنهاد می‌کنیم این عناوین قدیمی که دست‌کمی از بعضی عناوین روز را ندارند تجربه کنید. این بازی برای PS4 و Xbox One و PC در دسترس است.