Luke Cage، Daredevil و بقیه قهرمانان ممکن است به سرویس استریم Disney مهاجرت کنند

DareDevil

نتفلیکس مدتی است در حرکتی که به نظر مرتبط با شروع کار سرویس استریم اختصاصی Disney یعنی Disney+ می‌شود چراغ برنامه‌های مربوط به Marvel خود را خاموش می‌کند. حالا کوین مِیر از Disney، رئیس پیشنهادات "از تولید به مصرف "، در را برای بازگردانی این سریال‌ها روی شبکه‌ی خود در سال 2019 باز گذاشته.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، آقای مِیر به The Hollywood Reporter گفته؛ "این‌ها برنامه‌های بسیار با کیفیتی هستند. هنوز درموردش گفتگو نکردیم ولی می‌گویم که احتمالش هست."

این جمله با یک تعهد درست و حسابی فاصله زیادی دارد ولی قطعاً امیدمان را برای دیدن قسمت‌های بیشتر از سریال‌های مورد علاقه‌مان بیشتر می‌کند. نتفلیکس معمولاً مدت کوتاهی پس از پخش آخرین قسمت، یک به یک برنامه‌های قهرمانی خود را کنسل می‌کرد. تأثیر این اتفاق ابتدا روی Iron Fist نمایان شد، سپس Luke Cage و اخیراً نیز Daredevil. اکنون فقط Jessica Jones و The Punisher سر پا باقی مانده‌اند ولی فصل بعدی Punisher قرار است در ماه ژانویه پخش شود و تا منتشر شدن JJ هم نباید زیاد فاصله داشته باشیم اما ظاهراً هر دو آخرین فصل خود را به نمایش خواهند گذاشت.

Disney پیش‌تر از تعدادی از سریال‌های این سرویس استریمینگ خود رونمایی کرده که شامل سریال‌های دنیای Marvel نیز می‌شود. یکی از برنامه‌ی آن‌ها حول شخصیت موردعلاقه‌ی هواداران یعنی Loki می‌گردد. این سریال قرار است به پروژه‌های مربوط به جنگ ستارگان گردن کلفتی که قرار است شخصیت Rogue One یعنی Cassian Andor در آن حضور داشته باشد و برنامه‌ی دیگری به نام The Mandalorian بپیوندد. خود این‌ها برنامه‌های بزرگی هستند که باعث می‌شود Disney قبل از نقشه ریختن برای سریال‌های بیشتر به شک بیافتد.

از طرف دیگر، سریال‌های نتفلیکس توسط منتقدان مورد تحسین قرار گرفته‌اند. به خصوص فصول اول و سوم Daredevil که آخری با یک cliffhanger به اتمام رسید. اگر Disney بتواند آن را ادامه دهد، طرفداران بالاخره میتوانند ادامه‌ی داستان را ببینند.