“اِد بون” لیست افشا شده‌ی شخصیت‌های حاضر در Mortal Kombat 11 را رد کرد

Mortal Kombat XI

پس از معرفی رسمی Mortal Kombat 11 در مراسم امسال Game Awards، راز بعدی مربوط به این می‌شود که دقیقاً چه شخصیت‌هایی در این بازی حضور خواهند یافت. و با آن تریلر جالب که دو Scorpion را به نمایش می‌گذاشت، واقعاً حدس و گمان هرکسی می‌تواند درست از آب در بیاید. اگرچه، کارگردان Mortal Kombat 11 آقای اِد بون (Ed Boon) همیشه برای انتشار اخبار و زمین زدن لیک‌های تقلبی حضور دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، طبق معمول، ادِ بودن در روز گذشته ماجرای مربوط به این فهرست را در توئیتر پر شور و زنده منتشر کرد. طی یک توئیت و به شوخی، وی با اسکرین‌شاتی از آخرین فیلم ساندرا بولک (Sandra Bullock) یعنی Bird Box، حضور Kenshi را تأیید کرد (شمشیر زنِ نابینای سری Mortal Kombat)؛

Mortal Kombat XI

به عنوان یک نکته‌ی فوری برای مقایسه، این Kenshi از Mortal Kombat X است. شباهت واضح این دو را مشاهده کنید؛

Mortal Kombat XI

واقعاً فوق‌العاده میشد که با نقش آفرینی ساندار بولک فیلمی درمورد ریشه‌های Kenshi داشته باشیم ولی مشخص است که اینجا اِد بون فقط درحال تمسخر شایعات مطرح شده است.

البته، جامعه‌ی طرفداران به مو شکافی کردن تک تک کلمات اِد بون معروف هستند. وقتی فهرستی "لیک شده" از شخصیت‌های Mortal Kombat 11 به ایشان ارائه شد، اِد بون با خنده پاسخ داد: "بعد از اینکه لیست واقعی را دیدید این توئیت را دوباره ارسال کنید."

اگرچه این فهرست به نظر کلی و عمومی می‌آید، احتمالاً بتوان گفت که یک سری از این شخصیت‌ها به Mortal Kombat 11 راه خواهند یافت. ولی این حقیقت که اِد بدون هیچ مقدمه‌ای شروع به مسخره کردن این توئیت می‌کند آدم را به شک می‌اندازد که چه کاراکترهایی ممکن است در بازی حضور داشته باشند. قرار است شخصیت‌های موردعلاقه‌ای مثل Erron Black و Kitana را داشته باشیم، یا این بازی قرار است لیست مبارزین را ترکیب کند؟ خب، تا حالا که در اسکرین‌شات‌ها Raiden و Scorpion را داشتیم. با این وجود، شرط می‌بندم که Kenshi ساندرا بولک و 21 Savag هم به این فهرست راه پیدا می‌کنند.

در اخبار مربوط به Mortal Kombat 11، شایعات و درز پیدا کردن‌ها همچنان به قوت خود باقی هستند. برای مثال، GameStop ایتالیا توانست تصویری دیده نشده از Shao Kahn و یک سری جزئیات مربوط به بازی را منتشر کند.

Mortal Kombat 11 در 3 اردیبهشت 98 برای PS4 ،PC ،Nintendo Switch و Xbox One عرضه خواهد شد.