جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی Red Dead Redemption 2

تنها یک هفته تا پایان سال 2018 باقی مانده است و به نظر می رسد Rockstar و شاهکار آن یعنی Red Dead Redemption 2 قصد دارند امسال را با قدرت هرچه تمام تر به پایان برسانند.

به گزارش پردیس گیم، همانند هفته‌ی گذشته بازی Red Dead Redemption 2 توانست این هفته هم صدر جدول فروش را ازآن خود کند تا پنجاه و یکمین هفته سال 2018 میلادی به نام این بازی ثبت شود. این بازی که یکی از پرفروش ترین بازی های امسال هم لقب گرفته است توانست با پشت سر قرار دادن بازی های FIFA 19 و Call of Duty: Black Ops 4 در رده های دوم و سوم جدول، پرفروش ترین بازی این هفته‌ی بریتانیا لقب بگیرد. تنها یک هفته تا پایان سال 2018 میلادی باقی مانده است و نتایج هفته‌ی بعد جالب توجه خواهدبود.

نکته‌ی دیگری که در جدول این هفته به چشم می خورد این است که Battlefield 5 سه رتبه بالاتر آمده است و در جایگاه چهارم جدول ایستاده است. این می تواند خبر خوبی برای EA و DICE باشد که شاهد فروش ناامید کننده بازی بودند ولی از طرفی دیگر دلیل این اتفاق می تواند مربوط به تخفیف قابل توجهی باشد که بازی تنها یک ماه بعد از انتشار دریافت کرده‌است.با وجود صعودی که بازی در لیست داشته است به نظر می رسد که این بازی یک شکست برای EA تلقی می شود.

فهرست 40 بازی پرفروش این هفته در زیر آمده است: