جدیدترین تریلر منتشر شده از Resident Evil 2 قسمت‌های بیشتری از گیم‌پلی Ada Wong را به نمایش می‌گذارد

RE2 Remake

حدود یک ماه تا انتشار نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 فاصله داریم و در نتیجه بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی با فواصل کم از یکدیگر عرضه می‌شوند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، امروز، IGN به شکلی انحصاری قسمت جدیدی از Resident Evil 2 با حضور Ada Wong را به نمایش در آورده. اکثر این ویدئو شامل اتفاقات بین Ada Wong و یک دانشمند که روی ویروس جی کار می‌کند می‌شود. همچنین در این تریلر لیان کندی را قبل از مجروح شدن می‌بینیم که به دنبال همین اتفاق بازیکنان کنترل Ada Wong را به دست می‌گیرند. این ویدئو با نمایش مکانیک‌های منحصر به فرد گیم‌پلی Ada Wong به اتمام می‌رسد که یادآور اولین فیلم گیم‌پلی‌ای می‌باشد که همین چند هفته پیش منتشر شد.

اگر دنبال ویدئوهای کوتاه‌تری از Resident Evil 2 می‌گردید، دو هفته‌ی پیش Capcom چند نمایش دیگر از این نسخه‌ی ریمیک را منتشر کرد که میتوانید در اینجا به مشاهده آن‌ها بپردازید. همچنین طی خبری مشخص شد که این عنوان حاوی پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود. در کل، اخبار و تریلرهای زیادی منتشر شده که میتوانید با وارد کردن Resident Evil 2 در بخش جستجوی سایت همگی را در پردیس گیم مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 قرار است 5 بهمن ماه برای Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.