Halo Infinite از همان ابتدا با در نظر گرفتن نسخه PC ساخته شده است + اطلاعاتی حدید از حالت Splitscreen بازی

Halo Infinite از همان ابتدا با در نظر گرفتن نسخه PC ساخته شده است + اطلاعاتی حدید از حالت Splitscreen و Co-op بازی

به تازگی در طول یک رویداد پخش زنده، توسعه‌دهندگانی از استودیو 343Industries اطلاعاتی جدید از Halo Infinite، آخرین و جدیدترین ماجراجویی Master Chief، به اشتراک گذاشته‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، بازی و موتور جدید آن یعنی Slipspace (که البته تماما جدید نیست و المان‌هایی از عناوین قبلی در آن دیده می‌شود)، هر 2 از همان ابتدا با در نظر داشتن نسخه PC‌ بازی، مخصوصا پایداریِ سخت‌افزاری ساخته‌ شده‌اند. به گفته استودیو 343Industries، با بازیکنان نسخه PC همانند "شهروندان درجه یک" برخورد خواهد شد. اگرچه، آن‌ها بعدا اضافه کردند که برنامه‌های آزمایشی Halo Infinite برروی PC شاید با تاخیر و کمی پس از نسخه‌ی Xbox One آغاز شوند.

برنامه آزمایشی "مبارزه" به زودی آغاز و بخش کوچکی از همکاری‌ها را شامل خواهد شد. با گذشت زمان، افراد بیشتری برای ازمایش و کمک به ساخت و توسعه‌ی Halo Infinite اضافه خواهند شد؛ به صورت جالبی، این آزمایش‌ها تا زمان عرضه و انتشار کامل بازی ادامه خواهند داشت.

تاکنون استفاده از قابلیت Splitscreen چهارنفره آزمایش شده و بنابر گفته توسعه‌دهندگان، این قابلیت پس از درخواست‌های فراوان (و پس از غیبت در Halo 5: Guardians) دوباره بازخواهد گشت. امکانات شخصی‌سازی بازی نیز با الهام از Halo Reach (که از نظر طرفداران بزرگ‌ترین امکانات و ویژگی‌های شخصی‌سازی در تاریخ این سری را داشت) توسعه خواهد یافت.

در آخر نیز بد نیست بدانید که براساس گفته توسعه دهندگان، آن دسته از افرادی که در Halo 5: Guardians به سطح 152 رسیده‌اند در هنگام عرضه Halo Infinite جایزه‌ای ویژه و خاص دریافت خواهند کرد.

در دیگر اخبار نیز چند روز پیش اعلام شد که 343Industries هیچ علاقه‌ای به حالت محبوب و جدید Battle Royale ندارد و به احتمال بسیار در Infinite شاهد چنین بخشی نخواهیم بود.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.