رده‌بندی سنی بازی Jump Force اعلام شد

شاید با عرضه Jump Force چند ماهی فاصله داشته باشیم ولی قبل از انتشار آن و قبل از این که کاراکتر های انیمه ای محبوبمان را در بازی به جان هم بیندازیم، موسسه ESRB نگاهی به بازی داشته‌است تا رده‌بندی سنی مناسب آن را مشخص کند.

به گزارش پردیس گیم، رده بندی سنی این بازی " T " به معنی " Teen " اعلام شده است. همچنین در این رده‌بندی اعلام شده‌است که در بازی خرید های درون برنامه ای وجود خواهد داشت که البته همیشه به معنی خرید درون‌برنامه ای از نوع " microtransaction " نیست.

این بررسی بدین شرح است:

" این بازی یک بازی از نوع مبارزه ای خواهد بود که در آن بازیکنان در مبارزه های سه در مقابل سه با هم رقابت خواهند کرد. بازیکنان می توانند از مشت و لگد و ضربات مخصوص مانند توپ های آتشین و حملات ناگهانی برای خالی کردن جان حریف در میدان استفاده کنند. تعداد زیادی از شخصیت ها از انواع شمشیرها و سلاح های اتوماتیک و موشک انداز در مقابل حریف استفاده می کنند. در مبارزات معمولا انواع جلوه های تصویری رنگی و انفجارهای بزرگ و ناله هایی از درد وجود دارد. مقدار کمی خون ممکن است بعد از آسیب دیدن شخصیت ها روی بدن و صورت کاراکتر ها دیده شود. البته بعضی کلمات نامناسب کودکان هم در بازی وجود دارد."

به نظر می رسد که Bandai Namco در حرکتی هوشمندانه از گرفتن رده بندی " M " جلوگیری کرده است تا افراد بیشتری را به بازی جذب کند.

بازی Jump Force در تاریخ 14 بهمن 97 برای PS4 و Xbox One و PC منتشر خواهد شد.