Beyond Good & Evil 2 یک تجربه تمام آنلاین خواهد بود

اگرچه به نظر می‌رسد تا انتشار بازی مورد انتظار Beyond Good & Evil 2 خیلی فاصله زمانی داریم اما این موضوع باعث نمی‌شود Ubisoft اطلاعات جدیدی در رابطه با این ادامه جذاب منتشر نکند و درجه هایپ را بالاتر نبرد. برای کسانی که برای این عنوان لحظه شماری می‌کنند خبر تازه‌ای داریم که حتما باید از آن آگاه باشید: این یک تجربه کاملاََ آنلاین است.

در این دوره و زمان چنین اخباری دور از انتظار نیستند و هر لحظه باید منتظر باشیم که بازی‌های مختلف به تجریات کاملاََ آنلاین و چند نفره تبدیل شوند و یا حداقل به اتصال دائم به اینترنت نیاز داشته باشند اما در رابطه با BGE 2 چندان مطمئن نبودیم البته تیم سازنده قول یک تجربه تک نفره قوی را می‌دهند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در پستی جدید در وبسایت رسمی بازی اعلام شده است:

"Beyond Good and Evil 2 یک بازی آنلاین چندنفره با یک تجربه دو نفره بی‌نظیر می‌باشد. همانطور که انتظار می‌رفت بازی تنها با اتصال دائمی به اینترنت قابل بازی خواهد بود تا جا به جایی،دریافت به روز رسانی‌های پویا و بازی کردن با دوستان(که به طور حتم در نقش یک دزد فضاپیمایی بهتر است) به بهترین شکل ممکن اعمال شوند. تصمیم بازی کردن به صورت دونفره Co-op بر عهده بازیکن می‌باشد، بنابراین اگر به بازی تک نفره اعتقاد دارید می‌توانید یک دزد فضاپیمایی تنها باشید."

با توجه به چیزهایی که از بازی می‌دانیم و دیدیم، اتصال دائمی به اینترنت یک هزینه قابل چشم پوشی و احتمالاََ در راستای بهتر شدن بازی خواهد بود. بازی از جهات مختلف راه متفاوتی نسبت به نسخه قبلی پیش گرفته و دنیایی بسیار بزرگ را برای طرفداران خلق کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ چه انتظاری از BGE 2 دارید؟