BioWare: درخشش Anthem در بازی به شکل گروهی نمایان می‌شود

Anthem

عنوان Anthem یکی از مورد انتظارترین عناوینی است که در 2019 منتشر می‌شود، از این نظر مطمئنیم. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه یعنی سوم اسفند ماه، طرفدران میتوانند هیجان را زیر پوست خود احساس کنند.

به گزارس پردیس گیم و به نقل از wccftech، طی صحبت با مجله‌ی رسمی PlayStation، "توماس سینگلتون" (تهیه کننده BioWare) اظهار کرده که تجربه‌ی Anthem به شکل چند نفره لذت بسیار بیشتری در قیاس با حالت تک نفره خواهد داشت.

"این بازی انتشار یک IP جدید برای EA و BioWare محسوب می‌شود و ما بسیار به آن افتخار می‌کنیم. هیجان‌زده هستیم که برقراری ارتباط و گیم‌پلی محیط محور co-op را همراه با روایت داستانیِ فوق‌العاده‌ای که کمتر دیده شده به بازی می‌آوریم. تمرکزمان روی پویایی تیمی است، اینجاست که بازی واقعاً زیبا عمل می‌کند. درخشان بودن این عنوان در زمان بازی تیمی مشخص می‌شود؛ به عنوان یک تیمِ واحد کار می‌کنید تا مأموریت‌های مختلف را انجام دهید. اگر می‌خواهید به شکل تک نفره بازی را تجربه کنید، انتخابش با خودتان است ولی احتمالاً به همان اندازه جذاب نخواهد بود چرا که آن پویایی تیمی را نخواهید داشت. مقیاس بازی بر اساس اینکه تنها یا با سه نفر دیگر بازی می‌کنید، تغییر پیدا می‌کند."

همچنین آقای سینگلتون درباره مقایسه شدن با سایر عناوین مشابه نیز صحبت و اظهار کرده که دست کم چندین بعد اصلی از بازی را به شکل متفاوتی انجام می‌دهند.

"مطمئناً تیم توسعه به بازار نگاهی داشته و بررسی کرده چه کارهایی به خوبی و چه مواردی بد عمل کرده‌اند؛ درست است و برای همین گزینه‌هایی را در این محصول جا داده‌ایم که Destiny و سایرین در خود نداشته‌اند. سعی می‌کنیم عمق داستانی بیشتری داشته باشیم، تلاش می‌کنیم وضعیت شخصی‌سازی Javelin (لباس‌های پیشرفته‌ی بازیکنان) را بهبود ببخشیم و کاری کنیم که این بازی در قیاس با دیگر عناوین تفاوت معناداری برای بازیکنان داشته باشد."

به نظر می‌آید که BioWare برای اتخاذ سیستم لوتِ بازی نگاهی به Diablo III و The Division داشته است؛ قرار است شش نوع سیستم کمیابی لوت در بازی پیاده شود، از معمولی (سفید رنگ) تا افسانه‌ای (زرد)؛ جدول جداگانه‌ای برای باس‌ها وجود نخواهد داشت و همینطور که سطح بازیکن افزایش یافته و با چالش‌های سخت‌تری (مثل سیاه‌چال‌هایی که در Anthem با نام Stronghold شناخته می‌شوند) رو به رو می‌گردد، کیفیت آیتم‌های به دست آمده نیز بیشتر می‌شود.

همچنین، آیتم‌های مربوط به دسته‌ی Uncommon با نوشته‌هایی همراه هستند. این متون به شکلی مانند طلسم عمل می‌کنند و اثرات اضافی مختلفی از جمله نیروی پرتاب افزایش یافته برای Javelin، آسیب انفجاری بیشتر و یا زمان احیای بالاتر را شامل می‌شوند. به طور کلی، بیش از صد کتیبه در زمان انتشار موجود خواهد بود و اگر برای رسیدن به Javelin مطلوب خود دنبال ترکیب به خصوصی می‌گردید باید آن را در حین مأموریت به دست آورده و یا خودتان آن را بسازید.

بازی Anthem در تاریخ 3 اسفند برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.