یکی از پیچیده‌ترین و دردناک‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part II فیلم‌برداری شده است + انتشار تمی داینامیک و رایگان از بازی

یکی از پیچیده‌ترین و دردناک‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part II فیلم‌برداری شده است + انتشار تمی داینامیک و رایگان از بازی

به نظر می‌رسد در هفته گذشته استودیو ناتی‌داگ یکی از سخت‌ترین و دردناک‌ترین فیلم‌برداری‌های خود را به اتمام رسانده است.

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی پیش "نیل دراکمن"، کارگردان بازی The Last of Us Part II، با انتشار عکسی از پشت‌صحنه این بازی مورد انتظار، درباره فیلم‌برداری یکی از صحنه‌های دردناک بازی صحبت کرده و در انتها فرارسیدن فصل تعطیلات را تبریک گفته است.

در این عکس شاهد حضور صداپیشه 2 شخصیت "الی" (با بازی اشلی جانسون) و "دینا" (با بازی شانون وودوارد) هستیم. "الی" حال نواختن گیتار است و "دینا" نیز به او خیره شده است. به نظر شما چه اتفاقاتی در حال رخ‌دادن است که با یکی از ناراحت‌کننده‌ترین صحنه‌های ساخته‌شده به دست ناتی‌داگ سروکار داریم؟

"این هفته فیلم‌برداری مهم و سختی داشتیم و یکی از پیچیده‌ترین و دردناک‌ترین صحنه‌های‌مان را فیلم‌برداری کردیم. ولی اکنون زمان خوش‌گذرانی است. تعطیلات مبارک … سال‌ آینده منتظر چیزهای بیشتری باشید."

جدا از این توییت، ناتی‌داگ به تازگی تمی جدید از بازی را به صورت رایگان برای کاربران PlayStation 4 منتشر کرده است.

این تم براساس تریلر منتشرشده در نمایشگاه Paris Game Week 2017 طراحی شده است. اگر به یاد داشته باشید، در آن تریلر "امیلی"، یکی از آنتاگونیست‌های بازی، در حال شکنجه‌کردن "یارا"، "لِو" و زنی بدون‌نام با صدا‌گذاری "لاورا بیلی" بود. در صحنه‌ای از آن تریلر نیز تصاویری از اتوموبیلی آتش گرفته به نمایش در می‌آید. این تم بیشتر پیرامون همین مورد است.

شما می‌توانید جهت دانلود این تمِ زیبا و داینامیک از طریق این لینک به فروشگاه PlayStation مراجعه کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.