به نظر می‌رسد که Resident Evil 2 یک دموی “تک برداشت ” خواهد داشت

به گزارش پردیس گیم، لیستی که به تازگی در فروشگاه Xbox منتشر شد‌ه‌است احتماالا خبر از یک دمو برای Resident Evil 2 می دهد.

با اوجه به اطلاعاتی که وبسایت Trueachievements به دست آورده‌است این دمو برای انتشار در 21 دی ماه برنامه ریزی شده است و تا 11 بهمن ماه در دسترس خواهد بود.

اطلاعاتی که فروشگاه منتشر کرده‌است نشان می‌دهد که می‌توان در طول دمو چندین بار مرد ولی این دمو بعد از 30 دقیقه تمام خواهد‌شد. بعضی ها به این نکته اشاره کرده‌اند اصطلاح "تک برداشت" احتمالا به این معنی است که دمو را می توان فقط یک بار بازی کرد، ولی در متن منتشر شده به این مورد اشاره ای نشده‌است.

متن منتشر شده به شرح زیر است:

"این دموی به‌خصوص به شما اجازه می‌دهد که Resident Evil 2 بازسازی شده را تحربه کنید ولی به این نکته دقت کنید: با وجود اینکه بعد از مردن به هر تعداد که خواستید می توانید دمو را ادامه دهید ولی شما تنها 30 دقیقه زمان برای کامل کردن دمو زمان خواهید داشت. اتمسفر ترسناک بازی را با سرعت کم درآغوش بکشید و یا با سرعت در ساختمان پلیس Racoon City حرکت کنید و معما ها را حل کنید؛ انتخاب با شماست. Resident Evil 2 که نسخه اصلی آن در سال 1998 منتشر شده است و یکی از بازی های نمادین کل تاریخ بازی ها به شمار می رود به صورت کاملا بازسازی شده برای کنسول های نسل بعد باز می گردد. بخش داستانی بازی را در نقش لئون کندی و کلیر ردفیلد با دوربین سوم شخص جدید بازی کنید. قسمت های پر از زامبی Raccoon City را که اکنون با استفاده از مونور جدید Capcom یعنی RE Engine بازسازی شده است را بگردید. با معما ها و داستان ها و مکان های جدید.

یاداشت: این دمو تا تاریخ 11بهمن ماه امسال قابل دسترسی خواهد بود و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید."

Resident Evil 2 در تاریخ 5 بهمن ماه 97 منتشر خواهد شد.