صحبت‌های فیل اسپنسر درباره موفقیت‌های Xbox در سال 2018 و برنامه‌های آن‌ها برای 2019

صحبت‌های فیل اسپنسر درباره موفقیت‌های Xbox در سال 2018 و برنامه‌های آن‌ها برای 2019

اینکه در نسل هشتم کنسول Xbox One و Microsoft کمتر از انتظارات عمل کردند را نمی‌توان انکار کرد؛ ولی این موضوع باعث نشد تا Microsoft از نقشه‌کشیدن برای آینده و انجام برنامه‌های طولانی‌مدت دست بکشد. در واقع، در سال 2018 شاهد تغییراتی بزرگ در Xbox و خرید چندین استودیو مختلف توسط Microsoft بودیم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی رئیس بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر" در مصاحبه‌ای با وبسایت GameIndustry.Biz درباره موفقیت‌های Xbox در سال 2018 صحبت کرده است.

"سال 2018 از بسیاری از جهات یک سال مملو از تحول برای Xbox بوده است. ما با اضافه‌کردن بازی‌های فرست‌پارتی خود از روزِ اول عرضه در سرویس Xbox Game Pass، این سرویس را بهبود بخشیده با اضافه‌کردن 7 استودیو جدید به جمع فرست‌پارتی‌های خود، استعدادها و دیدگاه‌هایی جدید به تیم خود اضافه کردیم. هم‌چنین من به تیمی که وظیفه ساخت کنترلر Xbox Adaptive (کنترلری ویژه برای افراد ناتوان) را برعهده داشت، به شدت افتخار می‌کنم. آن‌ها با این کار گیمینگ را در اختیار افرادی که از نظر حرکتی محدود بودند، قرار داده و در راستای دیدگاهِ‌ ما جهت دردسترس قرار دادن بازی‌ها برای همه افراد و به روش‌هایی جدید، قدم برداشتند. در زمینه xCloud نیز ما برنامه‌ها و کارهای بسیاری برای انجام‌دادن داریم و تمامیِ تیم ما مشتاقانه منتظر فرارسیدن سال 2019 است."

با اینکه Xbox با کارهایی نظیر بهبود سرویس Xbox Game Pass و یا عرضه کنترلر Xbox Adaptive که در نهایت تبدیل به یکی از بهترین کارهای Microsoft در سال 2018 شد، عملکرد خوبی داشت، ولی بدون شک در زمینه عناوین فرست‌پارتی Xbox سال کم‌فروغی داشت. اما "اسپنسر" نسبت به آینده خوش‌بین است:

"2019 سال خوبی برای بازی‌ها خواهد بود. من برای عناوین پیشِ‌رو نظیر Crackdown 3 ،Ori and the Will pf the Wisps و Gears 5 در کنار بازی‌هایی که از همکاران گوناگون ما در صنعت بازی برروی Xbox One عرضه خواهد شد، هیجان‌زده هستم. "

در مجموع می‌توان سال 2018 سال خوبی برای Xbox و "اسپنسر" به حساب آورد. بعد از ناکامی‌ها و اتفاقات زمان عرضه کنسول در سال 2013، شرکت Microsoft به خوبی توانسته ورق را برگردانده و Xbox را هدایت کند. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اتفاقاتی برای این کنسول رخ خواهد داد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.