شایعه: نمایشی از نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 لو رفت

شایعه: نمایشی از نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 لو رفت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamer، اخیرا ویدیویی کوتاه از عنوان Red Dead Redemption 2 بر روی YouTube قرار گرفت که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه PC این بازی باشد. هر چند که احتمال ساختگی بودن این ویدیو بیشتر از رسمی بودن آن است اما کیفیت بالای ساخت آن شک‌ها و گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد کرده است. این ویدیو لحظاتی پس از پست شدن، حذف و بار دیگر آپلود و فعال شد. در ادامه می‌تواند آنرا تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

ویدیو تنها 25 ثانیه و بسیار مختصر است و به صورت خارج از صفحه فیلم‍برداری شده اما همین چند ثانیه جزئیات مهمی را نشان می‌دهد و یکی از آنها تنظیمات نسخه PC است: پایین تر از گزینه‌های تنظیم روشنایی، وضوح و رنگ تصویر و تیراندازی، برای اولین بار تنیظمات گرافیکی احتمالی نسخه pc را می‌‍بینیم.

در بخشی از ویدیو کاربر رزولوشن را تغییر می‌دهد، تغییر بی نقض رزولوشن را می‌توان یکی از دلایل رسمی بودن ویدیو به حساب آورد. با وجود اینکه ویدیو تار است اما می‌توان تنظیمات قابل تغییر دیگری از جمله نوع صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی صفحه، FXAA ،VSync و برخی دیگر از تنظیمات کیفی را دید.

برخی عوامل دیگر نیز رسمی بودن ویدیو را زیر سوال می‌برد. اول از همه، در ویدیو چیزی بیشتر از منوی تنظیمات نشان داده نمی‌شود، همچنین تعداد گزینه‌های گرافیکی در مقایسه با عنوان قبلی Rockstar بر روی PC یعنی GTA 5 کم است. نکته دیگر غیبت برخی از گزینه‌های گرافیکی مهم است، در ویدیو امکان روشن کردن FXAA وجود دارد اما اثری از دیگر تکنیک‌های anti-aliasing یا ambient occlusion و anisotropic filtering دیده نمی‌شود.

البته گزینه‌های گرافیکی غایب ممکن است در قسمت‌هایی پایین‌تر منو وجود داشته باشند اما این امکانات مانند آنچه در GTA 5 دیدیم، معمولا کنار هم قرار داده می‌شوند. اگر این ویدیو رسمی باشد، بعید است که مربوط به مرحله نهایی ساخت باشد.