Pillars of Eternity 2 در سال 2019 برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

اگرچه شرکت مایکروسافت چندین هفته پیش استودیو سازنده Fallout New Vegas یعنی Obsidian Entertainment را با هدف توسعه محتوا برای Xboxهای آینده خریداری کرد اما به نظر می‌رسد توافقی مبنی بر چند پلتفرمی بودن پروژه‌های در دست توسعه این سازنده رخ داده است. بازی نقش آفرینی The Outer World که در مراسم The Game Awards رونمایی شد جزو عناوین در دست ساخت بوده و انحصاری نخواهد بود و حالا این شرکت اعلام کرده است Pilars of Eternity II: Deadfire نیز برای کنسول‌ها در راه می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم، Deadfire که اوایل امسال برای PC در دسترس قرار گرفت، قرار بود برای Xbox One نیز منتشر شود اما OE در به روز رسانی جدید بلاگ خود تایید کرد، این بازی جذاب برای پلتفرم‌های PS4 و Nintendo Switch نیز عرضه خواهد شد.

نزدیک به قسمت‌های پایانی صفحه خبر، شرکت در قالب بیانیه‌ای که در ادامه آن را می‌خوانید پلتفرم‌های دیگر را نیز تایید کرد:

"همانطور که ذکر کرده بودیم، همکاران ما در Grip Digital به سختی کار می‌کنند تا Deadfire در سال 2019 برای Xbox One،PS4 و Nintendo Switch منتشر شود. ما همچنین مفتخریم که اعلام کنیم نسخه کنسولی بازی با تمامی بسته‌های الحاقی،محتویات اضافه مجانی در زمان لانچ و به روز رسانی‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. ما تاریخ دقیقی برای انتشار بازی در دست نداریم اما به زودی این تاریخ مشخص خواهد شد و به اطلاع شما می‌رسانیم."

Grip Digital در این مورد سکوت اختیار کرده و جزئیات بیشتر به انتشار نرسیده است. GD قبلاََ بر روی عنوان شوتر اول شخص Mothergunship که اوایل امسال عرضه شد و پورت کنسولی Q.U.B.E کار کرده است.

از طرف دیگر هنوز مشخص نیست مایکروسافت برای آینده Obsidion Entertainment چه نقشه‌ای در سر دارد و احتمالاََ برنامه‌ریزی برای پروژه‌های بعدی این استودیو زود است اما به طور حتم این تیمی می‌باشد که برای آینده Xbox به شدت مفید بوده و پروژه‌های انحصاری نقش آفرینی این استودیو می‌تواند به لاین آپ کنسول نسل بعدی Xbox کمک کند.

نظر شما در این باره چیست؟