جدول فروش هفتگی بریتانیا: بازگشت دوباره Red Dead Redemption 2 به صدر

جدول فروش هفتگی بریتانیا: بازگشت دوباره Red Dead Redemption 2 به صدر

به تازگی جدول فروش هفتگی بریتانیا در هفته اخیر منتشرشده و این بار Red Dead Redemption 2 توانسته پس از 4 هفته دوری از صدر، دوباره به رتبه اول جدول بازگردد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، جدیدترین بازی Rockstar Games توانسته پس از یک ماه دوباره صدر بازگردد. فروش این بازی نسبت به 2 عنوان FIFA 19 و Black Ops IIII که به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند،‌19 درصد بیشتر بوده است.

اما صدرنشین هقته گذشته یعنی Super Smash Bros. Ultimate، افت فروشی 52 درصدی داشته و از همین رو این هفته در رده چهارم قرار گرفته است. بازی Just Cause 4 که هفته گذشته در رده ششم قرار گرفته بود نیز این هفته با افتی 47 درصدی نسبت به هفته گذشته، در جایگاه سیزدهم جای گرفته است.

نکته جالب این است که بازی انحصاری Microsoft یعنی Forza Horizon 4 رشدی 135 درصدی در فروش داشته و از رده هفدهم به ده هشتم جدول صعود کرده است. 2 بازی Marvel’s Spider-Man و Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نیز دوباره به جمع 10 بازی پرفروش جدول بازگشتند.

در زیر می‌توانید لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته به تفکیک پلتفرم را مشاهده نمایید. شایان ذکر است که در این لیست آمار فروش دیجیتالی بازی‌های محاسبه نشده پس نمی‌توان به آن به چشم آمار فروش کلیِ بازی‌ها در برتانیا نگاه کرد.

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته


پرفروش‌ترین بازی‌های PS4

پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One


پرفروش‌ترین بازی‌های Nintendo Switch


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.