یکی از کارمندان Ubisoft به دنبال واکنش به بحث‌های جنجال برانگیز پیرامون PewDiePie اخراج شد

یوتیوبر معروف PewDiePie در چند سال اخیر درگیر مشاجره‌های عجیب و غریب زیادی شده است اما به دنبال بحث شکل گرفته جدید یکی از کارمندان Ubisoft اخراج شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، این موقعیت و بحث‌ها چند روز پیش آغاز شد که در آن "دیانا لورا"، کارمند سابق Massive Entertainment، سازنده بازی The Division 2، در قالب یک توییت به حمایت PewDiePie از یک کانال ضد یهودی اشاره و به این یوتیوبر اعتراض کرد.

او در توییت خود ذکر کرده بود:

"دیگر کافی است. صنعت گیم: من از شما می‌خواهم او را برکنار کنید. تو دقیقا می‌دانی مخاطبم کیست. با او در ارتباط نباشید و خود را جدا کنید."

به دنبال این توییت، برخی از طرفداران جان بر کف PewDiePie قضیه را شخصی دریافت کردند و با Ubisoft ارتباط برقرار کرده و خواستار اخراج او شدند، حالا گزارشات جدید به ما می‌گویند لورا شغل خود را از دست داده است.

بنابر گفته‌های SegmentNext، یک یوتیوبر با نام TheQuartering از کارمندان Ubisoft شنیده است که لورا دیگر جزو کارمندان این شرکت نمی‌باشد.

حال اگر پروفایل توییتر او را مشاهده کنید در حالت Protected مود قرار دارد و هیچ اشاره‌ای به Ubisoft و Massive Entertainment در آن دیده نمی‌شود.

لورا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده و ما منتظر پاسخ او یا جوابی از سوی Ubisoft هستیم. بنابراین به طور قطع نمی‌توان داستان را باور کرد.

در این هنگام طرفداران Ubisoft، این حرکت را یک پیروزی تلقی می‌کنند، در حالی که برخی از طرفداران Ubisoft نسبت به این اخراج ناراحت و عصبانی هستند.

به نظر شما حق با کدام گروه است؟