استودیو سازنده Heroes of the Storm با تعدیل نیرو مواجه شد؛ Blizzards مسابقات eSports بازی را نیز کنسل کرد

استودیو سازنده Heroes of the Storm با تعدیل نیرو مواجه شد؛ Blizzards مسابقات eSports بازی را نیز کنسل کرد

Blizzard به تازگی اعلام کرد که که تیم توسعه Heroes of the Storm را کاهش خواهد شد. بعضی اخراج شده و عده‌ای به ساخت پروژه‌هایی در دیگر استودیوهای Blizzard مشغول خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، علاوه بر این تعدیل نیرو، 2 سری مسابقه eSports این بازی به نام‌های Heroes Global Championship و Heroes of the Dorm نیز در سال آینده برگزار نخواهند شد. به گفته‌ی Blizzard، با این وجود کار برروی محتویات جدید بازی اعم از رویدادها و شخصیت‌های جدید ادامه خواهد داشت. البته احتمالا سرعت عرضه این آپدیت‌ها نسبت به گذشته کاهش خواهد داشت.

"ما در حال برنامه ریزی برای پشتیبانی طولانی مدت از این بازی هستیم. به خاطر حمایت و پشتیبانی شما از همان ابتدای عرضه‌ی بازی متشکریم؛ تیم توسعه‌دهنده به پشتیبانی از بازی ادامه داده و با اشتیاق، تعهد و خلاقیت به ساخت محتویات جدید خواهد پرداخت. "

با اینکه Heroes of the Storm طرفداران و بازیکنان خود را دارد، اما هیچ‌گاه نتوانست در بازار شلوغ و قدرت‌مند بازی‌های MOBA تبدیل به عنوانی خاص و منحصربه‌فرد شود. احتمالا همین موضوع نیز یکی از دلایل تعدیل نیرو و تعطیل‌شدن مسابقات eSports بازی بوده است.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.