از سال آینده، 90 درصد از درآمد فروش بازی‌ها در فروشگاه Discord به توسعه دهنده‌ی آن‌ها می‌رسد

از سال آینده، 90 درصد از درآمد فروش بازی‌ها در فروشگاه Discord به توسعه دهنده‌ی آن‌ها می‌رسد

همانطور که احتمالا می‌دانید، به تازگی جنگی بزرگ در میان فروشگاه‌های دیجیتالی پلتفرم PC ایجاد شده و فروشگاه‌های تازه تاسیسی همچون Discord و Epic برای جذب مشتری و رقابت با Steam به هر کاری دست می‌زنند. مدتی پیش اعلام شد که در Epic Game Store بر خلاف Steam و Discord که 70 درصد سود فروش بازی را به توسعه دهنده می‌دادند، اینبار قرار است 88 درصد از مبلغ فروش را به سازنده احتصاص دهد. به همین دلیل Discord هم پیشنهاد جالبی در این رابطه داده است. به گزازش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، از سال آینده 90 درصد از مبلغ فروش هر بازی در Discord به توسعه دهنده‌ی آن اختصاص داده می‌شود.

Discord در ابتدا یک نرم افزار چت اختصاصی برای گیمرها بود که امکانات ویژه‌ای در خود داشت، اما از ماه آگوست فروشگاه بازی‌های خود را در راه اندازی کرد که تعداد بازی همچون Last Year: The Nightmare، King of the Hat ، Sinner: Sacrifice for Redemption، At Sundown ، Bad North ، Mad Machines و Minion Masters فعلا به صورت زمانی در انحصار این فروشگاه قرار دارند.

البته لازم به ذکر است که فروشگاه Epic Game Store هنوز امتیازات ویژه‌ای را همچون حق امتیاز 5 درصدی را دارد که جزو امکانات بسیار خود آن است. با اینحال اما انتظار می‌رود تا به زودی شاهد پیشنهادهای ویژه‌ی دیگری نیز باشیم. آیا شرکت Valve هم به‌زودی امتیازات ویژه‌ای را برای توسعه دهندگان و خریداران در نظر می‌گیرد؟

نظر شما چیست؟ شما مشتری ثابت کدام یک از این فروشگاه‌ها هستید؟ کدام یک از آن‌ها بهترین است؟ آیا به‌زودی شاهد خاتمه یافتن پادشاهی Steam خواهیم بود؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

همچین لازم به ذکر است که شما از طریق این لینک می‌توانید نرم افزار Discord را بر روی پلتفرم مورد نظر خود دانلود و نصب نموده و سپس برای ساخت یک حساب کاربری برای خود اقدام کنید. سپس در حالی که نرم افزار همچنان بر روی سیستم شما باز است، بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا دیسکورد به صورت اتوماتیک، پیغام ملحق شدن به سرور اختصاصی پردیس گیم را بر روی صفحه‌ی نرم افزار نمایش دهد.

"ورود به سرور دیسکورد رسمی پردیس گیم"

اگر می‌خواهید بیشتر با Discord‌ آشنا شوید، بر روی این لینک کلیک کنید.