شایعه: Blind Squirrel Games بر روی سه گانه بازسازی شده Mortal Kombat کار می‌کند

در حالی که بازی‌های مبارزه‌ای جذابی مانند Dragon Ball FighterZ و Street Fighter V: Arcade Edition با سیستم مبارزه پیشرفته و کیفیت گرافیکی مدرن طرفداران را سرگرم می‌کنند، بازی‌های کلاسیک و قدیمی مبارزه‌ای می‌توانند خاطرات قدیمی را زنده کنند و ما را به روزهای خوب گذشته بر گردانند. به طور حتم این خبر برای بازیکنان قدیمی بسیار جذاب است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، یک ویدیو جدید در یوتیوب که توسط کاربری با نام Doctre81 ثبت شده است به بازگشت یک سه‌گانه قدیمی از بازی مبارزه‌ای خاصی اشاره می‌کند که توسط Blind Squirrel Games مراحل ساخت را طی می‌کند. به نظر می‌رسد پلتفرم‌های هدف این سه‌گانه Nintendo Switch،Xbox One،PC و PS4 می‌باشد، اما به طور همزمان بر روی همه این دستگاه‌ها عرضه نخواهد شد.

اگرچه هیچ تاییدیه رسمی منتشر نشده است اما با توجه به تصاویر ویدیو باید منتظر یک سه‌‌گانه Mortal Kombat باشیم.

ناشر سری WB Games هنوز بیانیه‌ای در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است اما این بسیار جذاب خواهد بود در کنار عرضه Mortal Kombat 11 شاهد انتشار سه‌گانه هم باشیم. از آن‌جا که NetherRealm درگیر ساخت ادامه سری می‌باشد، توسعه سه‌گانه توسط یک سازنده دیگر منطقی به نظر می‌رسد.

Blind Squirrel Games قبلاََ بر روی BioShock: The Collection برای Xbox One و PS4 کار کرده است.

WB Games قبلا در سال 2011 و در کنار MK9 عنوان Mortal Kombat Arcade Kollection را برای PC،Xbox 360 و PS3 منتشر کرده بود و خاطرات Mortal Kombat،Mortal Kombat II و Ultimate Mortal Kombat 3 به بهترین شکل ممکن زنده شد. حال انتشار یک بازسازی سه‌گانه در کنار Mortal Kombat 11 چندان دور از ذهن نیست.

در هر صورت باید تا تاییدیه رسمی صبر و در حال حاضر این اطلاعات را در حد شایعه قبول کنیم.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019 برای پلتفرم‌های PC،PS4،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.