تماشا کنید: تاریخ انتشار بسته الحاقی سوم Spider-Man با نام Silver Lining مشخص شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Wccftech، به تازگی تاریخ انتشار سومین و آخرین بسته‌ی الحاقی عنوان تحسین شده‌ی Marvel’s Spider-Man مشخص شده و همچنین اطلاعاتی نیز از آن منتشر شده است.

خود برای یک بسته الحاقی هیجان انگیز دیگر در جهان Marvel’s Spider-Man آماده کنید. این محتوای داستانی جدید که Silver Lining نام دارد، در هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد و قرار است آخرین قسمت از داستان‌های Season Pass این بازی یعنی The City That Never Sleeps باشد. در این قسمت در جریان یک نبرد بسیار مرگبار میان Hammerhead و Silver Sable قرار می‌گیرید. شما در زیر می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

البته ماموریت‌های داستانی جدید، تنها محتوای جدید این بسته الحاقی نیستند و قرار است مثل همیشه باز هم شاهد لباس‌های جدیدی برای اسپایدی هستیم. اینبار این لباس‌ها شامل Cyborg Spider-Man و Aaron Aikman Spider armor و همچنین لباسی که در انیمیشن Into the Spider-Verse مورد استفاده قرار گرفته هستیم. شما در زیر می‌توانید تصویر این لباس‌ها را مشاهده کنید:

Silver Lining در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) منتشر می‌شود. مجموعه‌ی Season Pass عنوان Marvel’s Spider-Man به طور کامل 25 دلار و به صورت تک قسمتی 10 دلار قیمت دارد. همچنین با خرید نسخه Digital Deluxe بازی با قیمت 80 دلار نیز می‌توانید به Season Pass بازی دسترسی داشته باشید.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی انحصاری PS4 را تجربه کرده‌اید؟ چقدر برای بازی کردن این قسمت هیجان زده هستید؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.