همراهان شما در The Outer Worlds به تصمیمات و کارهایی که انجام می‌دهید واکنش نشان خواهند داد؛ شخصیت‌‎های مهم قابل کشتن هستند

هفته گذشته در جریان مراسم The Game Awards شاهد رونمایی از The Outer Worlds، بازی جدید "تیم کین" و "لیئونارد بویارسکی" در Obsidian بودیم که البته شباهات‌های زیادی به سری Fallout در آن دیده می‌شود. The Outer Worlds امیدوار کننده به نظر می‌رسد اما همچنان سوالات زیادی را در ذهن طرفداران به وجود آورده است. خوشبختانه طراح روایت بازی، "کاترین مگان استارکس"، برخی ابهامات را روشن‌سازی کرده و در این رابطه با وبسایت RPGSite مصاحبه کرده است.

در عنوان The Outer World بازیکنان شاهد همراهانی با کنترل هوش مصنوعی هستند اما این همراهان تا چه حد پیچیده خواهند بود؟ با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد این همراهان کمی عمیق‌تر از NPCها و هوش مصنوعی در Fallout 4 باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، استارکس در این باره گفت:

"ما می‌خواستیم همراهان شما تاکید زیادی بر روی اهداف و سهم خود در ماموریت‌ها داشته باشند. آن‌ها برای انجام ماموریت‌هایشان از شما کمک خواهند گرفت و اگر از کاری که انجام می‌دهید حمایت نکنند به طور حتم این را با گفته‌های خود نشان می‌دهند. ما می‌خواهیم انگیزه و هدف آن‌ها مرکز و هسته اصلی شخصیت آن‌ها قرار بگیرد."

استارکس در توییتر تایید کرد، اگر همراهان شما انتخابی که کردید را نپذیرند، ممکن است شما را رها کنند:

"متاسفم اگر جوابم کمی گیج کننده بود. فقط برای روشن سازی بیشتر، شما می‌توانید کارهایی انجام دهید که به دنبال آن همراهانتان شما را رها کنند."

برخی از طرفداران پرسیدند، دنیای The Outer Worlds چقدر بزرگ است. آیا باید منتظر یک دنیای کامل و گسترده باشیم یا بازی بر روی ساختار یک تجربه RPG (نقش آفرینی) تمرکز دارد. به نظر می‌رسد باید منتظر یک حالت تعادل و میانه‌ای بین دو موضوع مطرح شده باشیم.

استارکس در این باره گفت:

"من فکر می‌کنم ترکیبی از این دو. ما خواهان این بودیم که تمرکز خود را بر روی تجربه داستانی و تک نفره بگذاریم در حالی که رها کردن ماموریت و اکتشاف دنیای بازی و محیط‌های مختلف نیز وجود دارد. زمانی که شما سفینه خود را دریافت کنید، این توانایی را بدست می‌آورید که مکان‌های مختلف را با توجه به خط داستانی و ماموریت‌ها یا خرید راه‌های درون بازی بررسی و کشف کنید."

با وجود این که The Outer Worlds تمرکز بیشتری بر روی روایت و ماموریت‌ها خواهد داشت، شما همچنان توانایی اثرگذاری بر روی دنیای بازی را خواهید داشت. به عنوان مثال قابلیت کشتن تقریباََ هر کسی در بازی وجود دارد:

"به عنوان یک طراح، من همیشه وسوسه می‌شدم که قابلیت کشتن برخی شخصیت‌ها را در بازی تعبیه نکنم اما ما فلسفه‌ای داریم که طبق آن برای تجربه بهتر از گیمپلی به بازیکنان قابلیت یک سری چیزها را خواهیم داد حتی کشتن آن دانشمند درون تریلر!"

در ادامه مصاحبه اعلام شد، این عنوان هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت اما بسته الحاقی و محتوای اضافه در دست توسعه قرار دارند.

The Outer Worlds در سال 2019 برای سه پلتفرم PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.