اولین محتوای پس از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops IIII شامل اسم‌های بزرگی از جمله “کیفر ساترلند” است + تریلر و تصاویر

اولین محتوای پس از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops IIII هم‌اکنون برروی PlayStation 4 در دسترس است + تریلر و تصاویر

ساعاتی پیش اولین محتویان پس از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops IIII با انتشار تریلر و تصاویری جدید معرفی شدند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، بازیکنانی که Season Pass بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند منتشر نقشه جدید بخش چندنفره به نام‌های Elevation و Madagascar باشند. هم‌چنین شخصیتی جدید برای حالت Blackout به نام Reaper که احتمالا برای طرفداران سری Call of Duty آشنا باشد، به بازی اضافه خواهد شد.

محتویایت جدید بخش زامبی نیز Dead on Night نام دارد. نکته جالب این بخش حضور 2 چهره‌ی آشنا و معروف هالیوود یعنی "کیفر سادرلند" (بازیگر سریال 21 و صداپیشه Big Boss در بازی Metal Gear Solid V) و "هلنا بونهام کارتر" (بازیگر فیلم‌هایی نظیر Fight Club و Sweeney Todd) است.

این محتویات هم‌اکنون برروی کنسول PS4 در دسترس بوده و در آینده‌ای نامعلوم برای کاربران 2 پلتفرم PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

در زیر می‌توانید اطلاعات رسمی منتشرشده و هم‌چنین تریلرهای لو رفته از هر نقشه و تریلر و تصاویر رسمیِ منتشرشده توسط Activision را مشاهده کنید.

  • نقشه‌ی جدید بخش چندنفره به نام Elevation: این نقشه‌ با اندازه‌ای متوسط در شهری در لبه پرتگاه در کوه‌های Nepal قرار داشته و دارای خیابان‌هایی مارپیچ است. بازیکنان در کوچه‌های تنگ و خیابان‌های این شهر به در فاصله‌های نزدیک با هم روبرو خواهند شد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

  • نقشه‌ی جدید بخش چندنفره به نام Madagascar: نقشه‌ای بزرگ‌تر که در نواحیِ روستایی Madagascar قرار داشته و توسط چندین و چند راه‌ جانبی متوع محاصره شده است. محیط‌های طبیعی و تپه‌هایی طبیعی نیز برای کاورکردن بازیکنان در نقشه گنجانده شده است.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

  • تجربه‌ای جدید در بخش زامبی به نام Dead of the Night: این تجربه‌ی کاملا جدید در سال 1912 جریان داشته و بازیکنان را در املاک مربوط به شکارچی معروف، "آلیستر رودز" قرار می‌دهد. شما اینجا کنترل شخصیت‌هایی جدید، که علیرغم تفاوت‌ها در کنار هم قرار گرفته‌اند را در دست گرفته و با اسلحه‌هایی کاملا جدید نیرویی مرمور و اهریمنی مبارزه خواهید کرد. هم‌چنین با انواع مختلفی از زامبی‌ها و موجودات از جمله خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها روبرو خواهید شد. Dead of the Night شامل بازیگران مطرحی از جمله "هلنا بونهام کارتر" (در نقش مادام میرِلا)، "کیفر سادرلند" (در نقش گیدئون جونز)، "برایان بلسد" (در نقش The Brigadier یا همان سرباز ارتشی) و "چارلز دنس" (در نقش یک پیشخدمت) قرار می‌گیرید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

  • شخصیت جدید حالت Blackout به نام Reaper: افرادی که Black Ops Pass را خریداری کرده‌اند می‌توانند از هم‌اکنون به این مزدور سایبورگ به نام Reaper دسترسی داشته باشند. یک شخصیت Specialist محبوب از بازی Black Ops III که اکنون به حالت Blackout راه پیدا کرده است.

Black Ops Pass بازی در نسخه‌ها‌ی Digital Deluxe Edition و Digital Deluxe Enhanced Edition بازی وجود دارند. هم‌چنین اگر نسخه‌‌ی Mystery Box Edition بازی را خریده باشید نیز به این Season Pass دسترسی خواهید داشت. در صورت نیاز می‌توانید این Season Pass را برای دسترسی به محتویات پس از عرضه‌ی بازی با قیمت 49.99 دلار خریداری کنید.

در ادامه شاهد تصاویر و تریلر رسمی معرفی این محتویات اضافه هستید.

نقشه‌های حالت چندنفره

بخش Dead of the Night حالت زامبی

تریلر رونمایی از محتویات جدید


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.