بازی رایگان Pro Evolution Soccer 2019 Lite بزودی منتشر می‌شود + تصاویر و جزئیات

PRO EVOLUTION SOCCER 2019 LITE

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dsogaming، شرکت Konami اعلام کرد که عنوان جدید Pro Evolution Soccer 2019 Lite در تاریخ 22 آذرماه (13 دسامبر) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد‌ گرفت. با توجه به اظهارات این کمپانی، بازی PES 2019 LITE به شما اجازه‌ی دسترسی نامحدود به قسمت باشگاه من (myClub mode) را می‌دهد که شامل گستره‌ی وسیعی از انتخاب بازیکنان حال حاضر و همچنین مشاهیر افسانه‌ای جهان مانند بکهام و مارادونا می‌شود.

علاوه بر آن، نسخه‌ی LITE امسال حالت ویرایش (EDIT mode) را نیز ارایه می‌دهد، این بدان معناست که بازیکنان قادر به شخصی سازی تیم‌ها، بازیکنان، استادیوم‌ها و حتی نوار‌های تبلیغاتی حاشیه‌ی زمین خواهند بود تا بتوانند چاشنی و سلیقه‌ی شخصی خود را وارد دنیای فوتبال کنند.

همانطور که شرکت Konami اشاره کرده، عنوان Pro Evolution Soccer 2019 Lite شامل خرید‌های داخل بازی (in-game purchases) نیز می‌شود، با این وجود هنوز دقیقا مشخص نیست این عنوان یک بازی رایگان است یا اینکه برای برنده شدن باید هزینه‌ی آن را نیز پرداخت کرد.

جهت تجیل از این رونمایی، این کمپانی تریلر جدیدی را منتشر کرده است که به عنوان ویرایش شده‌ی Pro Evolution Soccer 2019 Lite اختصاص دارد و شما عزیزان می‌توانید در انتها آن را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا این مجموعه‌ تغییرات می‌تواند بر محبوبیت پرطرفدارترین بازی در زمینه‌ی فوتبال بیافزاید؟