Farming Simulator 19 تنها در 10 روز بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته است

با وجود این که در ماه گذشته شاهد عرضه عناوین بلاک‌باستری و پرطرفداری مانند Pokemon: Let's Go و Battlefield 5 بودیم اما Giants Software توانست به خوبی قسمتی از بازار را ازان خود کند. عنوان کشاورزی محبوب استودیو GS توانست از مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی خود در ده روز اول به فروش تحسین برانگیز 1 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، رئیس شرکت Giants Software، "کریستین امان"، در این باره گفت:

"این بسیار خارق‌العاده است که به چشم تاثیرگذاری کار سخت تیم را ببینی. Farming Simulator 19 فرصت‌های متنوع و جدیدی را ارائه می‌دهد و بازیکنان و طرفداران ما نسبت به آن‌ها بسیار هیجان‌زده هستند. هیچکدام از نسخه‌های قبلی بازی Farming Simulator با این سرعت به فروش 1 میلیون نسخه‌ای نرسیده بودند و ما افتخار می‌کنیم و خوشحال هستیم که این تعداد از بازیکنان به سفر جذاب ما پیوستند."

"جان برت"، رئیس بخش عملیاتی Focus Home Interactive، ناشر بازی، اعلام کرد فوق‌العاده به سازنده و تعهد آن به کیفیت افتخار می‌کند. چه چیزی Farming Simulator 19 را به یک بازی جدی و با کیفیت تبدیل کرد؟ چیزی که باعث این موضوع شد موتورگرافیکی بازسازی شده بود که منجر شد شاهد کیفیت گرافیکی و تصاویر پر جزئیات همه جانبه باشیم. برای اولین بار در بازی می‌شود اسب‌سواری کرد و لوکیشن‌های جدید نیز برای توسعه مزرعه اضافه شدند.

Farming Simulator 19 در حال حاضر برای PS4،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.