بتای Dreams همچنان برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شده است

به یاد دارید استودیو Media Molecule اعلام کرده بود بتای عنوان مورد انتظار Dreams در سال 2018 عرضه خواهد شد؟ حال ما یک سوم دسامبر را گذراندیم و در یک چشم به هم زدن وارد سال 2019 خواهیم شد اما هنوز خبری از بتای Dreams نیست.

اگر نمی‌دانید باید بگویم تیم سازنده مدت‌ها پیش از بازی رونمایی کرد و پس از آن پروژه Dreams با تاخیرهای متعددی رو به رو شد و حتی بتای بازی نیز به موقع آماده نشده است. یکی از طرفداران این عنوان که از سکوت Media Molecule کلافه و خسته شده در قالب یک توییت از آن‌ها خواست در مقابل طرفداران و جامعه بازیکنان خود سکوت نکند و جواب درستی به آن‌ها ارائه شود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، استودیو Media Molecule نیز در جواب اعلام کرد، برنامه‌ آن‌ها با هیچ تغییری مواجه نشده و همه چیز طبق هدف گذاری پیش می‌رود، بتا نیز طبق اعلانات قبلی در سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

با توجه به توییت Media Molecule باید در 20 روز آینده شاهد بتای Dreams باشیم. احتمالاََ وقتی به زمان مورد نظر نزدیک شویم تیم سازنده اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد اما برای زمان حال تنها اطلاعاتی که داریم شامل بازه زمانی 20 روزه می‌شود.

توییت Media Molecule را در ادامه مشاهده می‌کنید:

"سلام توماس! ما هیچکس را نادیده نمی‌گیریم. سر ما در Mm بسیار شلوغ است. برنامه‌های ما تغییر نکرده‌اند و زمانی که آماده باشیم اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت."

عنوان Dreams در سال 2019 برای PS4 منتشر خواهد شد.