Project CARS 3 در دست ساخت قرار دارد

استودیو Slightly Mad چندی پیش نسخه بعدی سری شبیه‌ساز مسابقه اتومبیل رانی Project CARS، یعنی Project CARS 3 را تایید کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از twinfinite، "یان بل"، رئیس تیم توسعه SM، در فروم رسمی بازی پستی را منتشر کرد که در آن به در دست توسعه بودن بازی سوم اشاره می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی بیشتر از تایید شدن و وجود Project CARS 3 در دست نیست و حتی سال انتشار این پروژه هنوز مشخص نشده است. بل هیچ جزئیاتی را به اشتراک نگذاشت و تنها اعلام کرد که قرارداد توسعه بازی سوم امضا شده و مراحل ساخت در دست انجام قرار دارد. اگرچه در بیانیه مذکور در فروم همچنین اعلام شد پروژه بعدی جاه‌طلبانه‌تر از همیشه خواهد بود.

بازخورد طرفداران نسبت به پست بل مثبت بود، بازیکنان در مورد نسخه بعدی سری هیجان زده هستند و احتمالاََ صبر کردن برای آن سخت است. موضوع مهم دیگر پلتفرم‌های مقصد می‌باشد، آیا باید منتظر یک بازی نسل بعدی باشیم یا بازی برای نسل هشتم منتشر خواهد شد؟ به طور حتم سخت‌افزارهای نسل بعدی به کیفیت خروجی و چیزی که تیم سازنده انتظارش را دارد کمک می‌کند اما به طور حتم نمی‌توان از فرصت موجود و چندین میلیون مخاطب کنسول‌های نسل حاضر گذشت.

نظر شما در این مورد چیست؟