اولین نگاه به ظاهر عجیب Sonic در فیلم Sonic the Hedgehog + تصویری از اولین پوستر لو رفته از فیلم

Sonic در اولین تصویر منتشرشده از فیلم جدید این شخصیت کمی ترسناک به نظر می‌رسد

دیروز Sega و Paramount Pictures با انتشار اولین تصویر از فیلم Sonic the Hedgehog که سال آینده روانه پرده سینماها خواهد شد، از ظاهر شخصیت Sonic در فیلم رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، تیم توسعه فیلم تصمیم گرفته شکل صاف و کلاسیک Sonic را کمی تغیر داده و آن را به شمایل یک انسان با یک برنامه‌ی بدن‌سازی خاص در بیاورد! که البته آبی است. محصول نهایی، تبدیل به چیز ترسناک و عجیبی شده و به سختی می‌توان با دیدن آن به یاد شخصیت محبوب و دوست‌داشتنیِ Sonic افتاد.

در زیر شما می‌توانید اولین تصویر منتشرشده از شخصیت Sonic را مشاهده کنید.

تهیه‌کننده اجرای فیلم یعنی "تیم میلر" در مورد ظاهر سر تا پا از خز پوشیده‌شده‌ی Sonic به IGN گفت: "اگر او چیزی به ظاهر پشمالو می‌بود، این طور به نظر می‌رسید که به صورت برهنه و عجیبی در صحنه حاضر است. ما همیشه خز را در نظر داشتیم و هیچ‌گاه به چیز دیگری فکر نکردیم. این بخشی از چیزی است که او را واقعی کرده و باعث می‌شود بتواند در دنیای واقعی قدم بردارد. "

اما جدا از این تصویر رسمی، یکی از کاربران توییتر به تازگی تصویری منتشرکرده که به نظر می‌رسد پوستر فیلم Sonic the Hedgehog باشد.

اولین چیزی که در این پوستر به چشم می‌آید، پاهای تا حدی عجیب و انسان‌مانند Sonic به صورتی واضح تر نسبت به تصویر رسمی هستند! در این پوستر تصویری از پل معروف Golden Gate در شهر سان فرانسیسکو نیز دیده می شود.

فیلم Sonic the Hedgehog سال آینده با کارگردانی "جف فاولر" و بازی "بن شوارتز" در نقش اصلی، در تاریخ 17 آبان 1398 در آمریکای‌ شمالی روانه پرده سینماها خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.