مدیر اجرایی Sony: کنسول PS4 Pro مثالی خوب از ضرورت تکامل است؛ بازیکنان ما خواهان بازی‌های تک‌نفره و داستانی هستند

مدیر اجرایی Sony: کنسول PS4 Pro مثالی خوب از ضرورت تکامل است؛ بازیکنان ما خواهان بازی‌های تک‌نفره و داستانی هستند

همان‌طور که می‌دانید کنسول PlayStation 4 در سال 2018 با داشتن بازی‌های انحصاری موفق نظیر God of War و Marvel’s Spider-Man و هم‌چنین ادامه‌دادن فروش خوب خود عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی "وارویک لایت" (Warwick Light، معاون و مدیر اجرایی بخش استرالیا و بریتانیای مجموعه Sony Interactive Entertainment)، در مصاحبه‌ای با آخرین شماره از مجله MCVUK درباره کنسول PlayStation 4 و بازی‌های این کنسول صحبت کرده است.

"با اینکه در سال گذشته Fortnite اکثر بازیکنان را به خود مشغول کرده بود و هر هفته اخباری از موفقیت و رکوردشکنی این بازی منتشر می‌شد، Sony نیز در زمینه بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و عناوین مختلف و موفقی نظیر God of War ،Marvel’s Spider-Man و Detroit و عناوین واقعیت‌مجازی بسیار خوبی نظیر Astro Bot را منتشر نمود.

"اما نکته اصلی این است که بازیکنان ما خواهان چه چیزی هستند. هنوز مخاطبان بسیاری برای بازی‌های تک‌نفره‌ای که در کنار یک گیم‌پلی عالی، داستانی خوب را روایت می‌کنند وجود دارد. همان‌طور که مطمئنا مشاهده کرده‌اید، 2 بازی God of War و Marvel’s Spider-Man برای هفته‌ها در لیست بازی‌های پرفروش قرار داشتند. در مراسم Golden Joysticks نیز بازی God of War موفق به بردن 5 جایزه مختلف شد. "

"لایت" سپس درباره PS4 Pro صحبت کرد و از این کنسول به عنوان یک "تکامل لازم و ضروری" یاد کرد:

"کنسول PS4 Pro که به عنوان یک به‌روزرسانی برای کنسول PS4 در اواسط چرخه حیاتش عرضه شد، مثالی خوب از ضرورت تکامل است. اینکه جامعه بازیکنان بتوانند کنسول خود را به‌روزرسانی کنند، به بازیکنان ما اجازه داد تا تجربه‌ای حتی عمیق‌تر و بهتر از گذشته داشته باشند. "

"ما متوجه شدیم که از زمان عرضه PS4 Pro، تقریبا در ازای هر 4 کنسول PS4، یک دستگاه PS4 Pro به فروش رسیده است؛ و تقریبا 40 درصد از این آمار متعلق به افرادیست که از قبل یک دستگاه PS4 داشته‌اند و تصمیم به ارتقای کنسول خود گرفته‌اند. پس این کنسول مطمئنا علاوه بر بازیکنان، برروی صنعت بازی نیز تاثیر مثبتی داشته است. "

با اینکه وی هیچ صحبتی از برنامه‌های Sony برای نسل بعد نکرد، چنین اظهار نظری از طرف یکی از افراد بلند مرتبه‌ی Sony نشان می‌دهد که شاید در نسل بعد نیز شاهد کنسولی میان‌ نسلی و به‌روزرسانی شده باشیم. البته مطمئنا برخی از این تصمیم‌ها به برنامه‌ها و فعالیت‌های 2 رقیب Sony یعنی Microsoft و Nintendo نیز بستگی دارد.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.