بنیان‌گذار استودیو Sledgehammer Games و خالق Dead Space شرکت Activision را ترک خواهد کرد

بنیان‌گذار استودیو Sledgehammer Games و خالق Dead Space شرکت Activision را ترک خواهد کرد

تقریبا 10 سال پیش، "گلن اسکافیلد" با گفتن اینکه وی قصد دارد استودیوی EA Visceral را ترک کرده و استودیویی جدید در Activision به نام Sledgehammer Games بنا کند، سبب تعجب و سورپرایزشدن عده‌ی بسیاری از طرفداران و بازیکنان شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameInformer، امروز "اسکافیلد" اعلام کرد که ماجراجوییِ وی در Activision به پایان رسیده و او قصد دارد به دنبال چیزهایی بیشتر خارج از Activision، این شرکت را ترک کند.

"من در Activision دوران بسیار خوبی داشتم. Advanced Warfare ،Call of Duty: Modern Warfare 3 و WWII که به تمامیِ آن‌ها افتخار می‌کنم. اکنون احساس می‌کنم که باید چیزی جدید را امتحان کنم؛ از همین رو Activision را تا پایان دسامبر ترک خواهم کرد. سپس بعد از مدتی استراحت، به دنبال چیزی دیگر و هیجان‌انگیز می‌روم. ممنون Activision، برای همه‌چیز. "

Glen A. Schofield (@GlenSchofield) December 10, 2018

"اسکافیلد" در سال 2009 زیر نظر Activision و بیشتر برای کار برروی سری Call of Duty به عنوان بخشی از برنامه آن‌ها برای عرضه عناوین سالانه از Call of Duty، استودیو Sledgehammer Games را تاسیس نمود. همان‌طور که "اسکافیلد" در توییت خود اشاره کرده، Sledgehammer در توسعه 3 عنوان Advanced Warfare ،Modern Warfare 3 و World War II نقش داشته است. به دلیل موفقیت آخرین بازی آن‌ها یعنی WWII، شرکت Activision اوایل امسال "اسکافیلد" و همکارش یعنی "مایکل کاندری" را برای نظارت برروی تمامی بازی‌های Activision به استخدام مجموعه‌ی خود درآورد.

در EA Visceral نیز "اسکافیلد" به عنوان خالق و تهیه‌کننده اجرایی سری ترسناک و علمی‌تخیلی Dead Space فعالیت داشت. از دیگر بازی‌های وی می‌توان به Blood Omen 2: Legacy of Kain و Akuji the Heartless اشاره کرد. هم‌چنین در بازی‌های Call of Duty: Black Ops و Legacy of Kain: Soul Reaver به خاطر همکاری‌اش از او تقدیر و تشکر شده به عمل آمده بود.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.