عنوان Crash Team Racing: Nitro Fueled نسبت به بازی اصلی دارای محتویاتی جدید خواهد بود + تصویری از باکس‌‌آرت بازی

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled نسبت به بازی اصلی دارای محتویاتی جدید خواهد بود + تصویری از باکس‌‌آرت بازی

هفته گذشته در جریان مراسم The Game Awards 2018 از نسخه ریمستر بازی Crash Team Racing با نام Nitro Fueled رونمایی شد. در ابتدا تصور می‌شد تنها با پورت بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و ارتقا گرافیکی روبرو هستیم ولی طبق اخباری که اخیرا منتشر شده به نظر می‌رسد باید انتظار چیزهای بیشتری را داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به نظر می‌رسد تیم توسعه Beenox قصد دارد پا را از ریمستر فراتر گذاشته و محتویاتی بیشتر از بازی اصلی را در این مجموعه منتشر کند. اطلاعات زیر توسط صفحه بازی در وبسایت خرده‌فروشیِ Amazon منتشر شده است.

  • موتورهای خود را برای حالت‌ها، شخصیت‌ها، زمین‌های مسابقه، نیروها، اسلحه‌ها و کنترل‌های بازی اصلی روشن کنید
  • در اتوموبیل‌ها و زمین‌هایی فراتر از بازی اصلی به دنبال پیروزی و کسب افتخار باشید
  • با دوستان خود و Crash به صورت آنلاین به رقابت بپردازید

در حالی که وجود ویژگی‌هایی نظیر جدول نفرات برتر و مسابقه‌دادن با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین (همانند نسخه اصلی که می‌شد به صورت Split-Screen با دیگران مسابقه داد) بسیار خوب است، نکته‌ی اصلی و برجسته در اینجا وجود "اتوموبیل‌ و زمین‌های مسابقه‌‌ی فراتر از بازی اصلی" است.

Beenox تاکنون اعلام نکرده که چه مقدار زمین مسابقه به بازی اضافه خواهد کرد؛ هم‌چنین مشخص نیست که آیا کسی از تیم توسعه‌ی اصلی بازی یعنی ناتی‌داگ در این امر به آن‌ها کمک خواهد کرد یا نه. ولی به هر حال محتویاتی جدید به بازی اضافه خواهد شد و این به تنهایی چیز بسیار خوبی است.

در زیر نیز می‌توانید تصویری از باکس‌آرت اصلی بازی را مشاهده کنید؛ در این باکس‌آرت شاهد Crash و خواهرش یعنی Coco و رقیب آن‌ها، Dr. Nefarious هستیم.

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled در تاریخ 21 ژوئن 2019 (31 خرداد 1398) برروی کنسول‌های Xbox One ،PlayStation 4 و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.