تماشا کنید: تریلر جدید بازی Devil May Cry V سه شخصیت Dante ،Nero و V را در حال مبارزه نشان می‌دهد

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی جدید بازی Devil May Cry V سه شخصیت Dante ،Nero و V را در حال مبارزه نشان می‌دهد

به تازگی تریلری جدید از گیم‌پلی بازی Devil May Cry V منتشرشده که برروی صحنه‌های اکشن و مبارزات بازی تمرکز دارد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، در این نمایش جدید شاهد مبارزه هر 3 شخصیت بازی یعنی Nero ،Dante و V با شیاطین و موجودات مختلف هستیم.

هفته گذشته نیز در جریان The Game Awards 2018 اعلام شد که اولین دموی بازی به صورت انحصاری برروی Xbox One در دسترس بوده و بازیکنان می‌توانند با تجربه‌ی این دمو به بازی کردن در نقش Nero و امتحان‌کردن توانایی‌های جدید این شخصیت بپردازند.

هفته گذشته نیز Capcom بازگشت حالت Bloody Palace را به بازی تایید کرد.

"ما مفتخریم اعلام کنیم که حالت محبوب Bloody Palace در DMC V باز خواهد گشت. این حالت کمی پس از عرضه‌ی بازی به صورت یک آپدیت رایگان اضافه خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در مقابل موج‌های مختلفی از دشمنان و باس‌ها مبارزه کنند. هم‌چنین با استفاده از سیستم جدید Cameo، می‌توانید زمانی که آنلاین هستید در بازی دیگران به عنوان یک مهمان حضور پیدا کنید. بازیکنان می‌توانند با توجه به توانایی و مهارت خود و دیگران در بازی‌کردن، به یکدیگر امتیاز بدهند."

در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و تماشایی را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.