جزئیاتی از نسخه Premium و Season Pass عنوان Mortal Kombat 11 لو رفت

ما هنوز از تریلر رونمایی Mortal Kombat 11 در مراسم The Game Awards شگفت زده هستیم اما به نظر می‌رسد موارد شگفت‌زده کننده دیگری نیز مانند تاریخ عرضه زودهنگام یا انتشار بازی برای Nintendo Switch نیز وجود دارد.

حال برای اخبار خوب آماده شوید. به لطف لیست‌بندی جدید وبسایت GameStop ایتالیا، ما اولین اطلاعات از نسخه Premium عنوان Mortal Kombat 11 را بدست آوردیم که در همان تاریخ انتشار رسمی نسخه استاندارد در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تا به این لحظه لیست‌بندی مذکور وجود داشته و چیزی تغییر یا حذف نشده است. به عنوان مثال، ما شاهد بازگشت Kombat Pass خواهیم بود که در طول آن 6 شخصیت جدید به بازی معرفی و اضافه می‌شود.(شاید چندین شخصیت جدید،قدیمی و یا کارکترهای مهمان-البته این 6 شخصیت شامل Shao Khan نمی‌شود، او تنها در انحصار افرادی قرار دارد که بازی را پیش‌خرید کنند.) همچنین Battle Pass نیز در نسخه 11 وجود دارد که 6 شخصیت دیگر را شامل می‌شود.

وبسایت طرفداری Mortal Kombat اطلاعات زیادی را ترجمه و منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را می‌خوانید:

Mortal Kombat بازگشته است و یک پیشرفت به یاد ماندنی و جذاب برای سری به حساب خواهد آمد. حال شما می‌توانید مبارزهای خودتان را با کوچک‌ترین جزئیات ممکن شخصی‌سازی کنید و یک کنترل بی‌سابقه بر روی ظاهر آن‌ها داشته باشید. موتورگرافیکی جدید کوچک‌ترین جزئیات،شکسته شدن جمجمه و پاره کردن قلب دشمن را به تصویر خواهد کشید و شما را محو خونین‌‌ترین و خشن‌ترین صحنه‌های ممکن می‌کند. لیست جدید مبارزها شامل شخصیت‌های منتشر نشده و کلاسیک‌های سری می‌شود.

ویژگی‌ها:

  • موتورگرافیکی جدید که صحنه‌های خونین‌تر و خشن‌تری را با جزئیات بالا به نمایش می‌گذارد.
  • سیستم شخصی‌سازی جدید، با لباس‌ها،تجهیزات و قرار دادن حرکات کاملا جدید که قبلاََ بازیکنان آن‌ها را ندیده‌اند.
  • تمام‌کننده و Fatality‌های جدید و همچنین سیستم GoreTech جدید که عملکرد را بی‌رحمانه‌تر و خشن‌تر خواهد کرد.
  • بخش چند‌نفره قوی‌تر، مناسب‌ و هماهنگ‌سازی شده برای eSport. سیستم شخصی‌سازی،اخبار تازه،جوایز به روز شونده و همچنین سیستم بازی‌یابی پیشرفته‌تر.

نسخه Premium شامل موارد زیر می‌شود:

  • جعبه فلزی
  • Kombat Pass: شش شخصیت جدید و شش Battle Pass

WB Games جزئیات بالا را هنوز تایید نکرده اما از آن‌جا که این اطلاعات از طریق GameStop منتشر شده است بعید می‌دانم شاهد اطلاعات اشتباه باشیم.

Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل 2019(3 اردیبهشت 1398) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch،PC،Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.