تماشا کنید: ویدیو‌های تبلیغاتی جدید منتشر شده از عنوان Resident Evil 2 Remake

Resident Evil 2 remake

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، شاخه‌ی ژاپنی کمپانی Capcom طی هفته‌‌های گذشته ویدیو‌های جدید کوتاهی را منتشر کرده‌ است و به نظر می‌رسد این روند را ادامه خواهد داد.

به تازگی پنج ویدیو کوتاه تبلیغاتی دیگر نیز برای عنوان Resident Evil 2 Remake توسط شرکت Capcom منتشر شد و آن‌ها همچنان به رونمایی هرچند کوتاه از برش‌هایی از بازی ادامه می‌دهند. موارد قابل توجه این ویدیو‌ها عبارتند از: اَدا وانگ (Ada Wong) ، ماشین تایپ کلاسیک، سگ‌های زامبی و فروشگاه اسلحه‌ای که در شهر Raccoon City وجود داشت. اگر شما پیش از این نسخه‌ی اصلی Resident Evil 2 را بازی کرده باشید، ممکن است اکثر این موارد برای شما آشنا به نظر آیند.

با این وجود، کمپانی Capcom به انتشار ویدیو‌های کوتاه جدید ادامه می‌دهد، آن‌ها همچنین فیلم‌هایی به نسبت طولانی تر از گیم‌پلی بازی ارائه داده‌اند. تنها در هفته‌ی گذشته، نمایی از عنوان Resident Evil 2 نسخه‌ی جدید با نمایش شخصیت Tyrant و ویدیویی دیگر از Ada Wong با جزییات بیشتر برای اولین بار منتشر شد.

شما عزیزان می‌توانید آخرین ویدیو‌ها از این بازی را در انتهای این متن به ترتیب مشاهده کنید. عنوان Resident Evil 2 کمتر از دو ماه دیگر در تاریخ 5 بهمن (25 ژانویه) برای کنسول‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود HD | دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود SD | دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود SD | دانلود HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا این عنوان می‌تواند بازسازی موفقی برای مجموعه‌ی پرطرفدار Resident Evil باشد؟