نویسنده Far Cry: New Dawn در مورد دو آنتاگونیست اصلی بازی صحبت می‌کند

شرکت Ubisoft در جریان مراسم The Game Awards از بازی بعدی Far Cry رونمایی کرد. Far Cry: New Dawn در یک دوره آخرالزمانی پس از بمب هسته‌ای قرار گرفته است و یک دنباله مستقیم برای Far Cry 5 به حساب می‌آید. طبق رسم همیشگی رونمایی از سری بازی‌های Far Cry، اینبار هم تمرکز اصلی تیزر رونمایی بر روی شخصیت منفی بود، اگرچه اینبار با دو شخصیت منفی رو به رو هستیم. ماری و لو خواهران دوقلویی هستند که رهبری گروهی از خلافکاران را بر عهده گرفته‌اند و با شخصیت اصلی بازی درگیر خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، نویسنده بازی، "اولیویا الکساندر"، در مصاحبه‌ای با Gamespot اطلاعاتی از آنتاگونیست‌های دوقلو داستان به اشتراک گذاشت و در مورد شخصیت و چرایی رفتار بد آن‌ها صحبت کرد. با توجه به صحبت‌های الکساندر، شخصیت دوقلوهای داستان بر پایه دنیای بی‌قانونی که در آن بزرگ شده‌اند شکل گرفته است و با شعار "رقم زدن زمانی خوش، اگرچه برای مدتی کوتاه" در دنیای بازی عمل می‌کنند، حتی اگر رفتار آن‌ها به آدم‌های اطرافشان آسیب برساند.

الکساندر در این مورد گفت:

"شخصیت آن‌ها به اندازه زیادی طبق دنیایی که در آن بزرگ شده‌اند شکل گرفته است. این یک دنیای ترسناک و بی‌قانون می‌باشد و هر شخصیت منفی(آنتاگونیستی) در این دنیا فکر می‌کند کار درست را انجام می‌دهد و این دقیقاََ برای دوقلوهای داستان New Dawn نیز صدق می‌کند. آن‌ها می‌خواهند برای مدت کوتاهی خوش بگذرانند. فلسفه بقاء به برنامه‌ریزی برای فردا وابسته است اما این افراد در لحظه زندگی می‌کنند، هیچ چیز برایشان مهم نیست و می‌خواهند از همه چیز لذت ببرند، حتی اگر به قیمت جان افراد دیگر و ضربه زدن به آن‌ها تمام شود."

Far Cry: New Dawn در تاریخ 15 فوریه 2019(26 بهمن) برای PS4 ،PC و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟