درجه بندی سنی Resident Evil 2 از خشونت بالا و پرداخت‌های درون برنامه‌ای خبر می‌دهد

بیش از یک ماه تا عرضه Resident Evil 2 فاصله داریم اما قبل از این که بازی عرضه شود و ما را تا حد مرگ بترساند، گروه تعیین درجه بندی سنی ESRB(گروهی که بازی‌ها را در آمریکای شمالی درجه بندی سنی می‌کند) بازی را امتحان کرده و به دنبال آن درجه سنی آن نیز مشخص شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، همانطور که انتظار می‌رفت این عنوان درجه بندی سنی "M" یا همان "برای سنین بزرگسال" را دریافت کرد. آن‌ها(ESRB) همچنین توضیحی در رابطه با بازی منتشر کردند که افراد را در رابطه با وجود برخی موارد آگاهی می‌دهد:

"این یک عنوان بقاء-ترسناک است که بازیکنان در نقش یک پلیس/برخی اوقات همکارش قرار می‌گیرند و باید در راکون سیتی با عده زیادی زامبی مبارزه کنند. زاویه دید بازی سوم شخص خواهد بود و بازیکنان در طول تجربه خود می‌توانند از هفت تیر،شاتگان،سلاح سرد،شعله افکن و مواد منفجره استفاده کنند تا موجودات جهش یافته و زامبی‌ها را ازبین ببرند. مبارزات بازی شامل تیراندازی‌های واقع‌گرایانه، فریادهایی از درد و افکت‌های مختلف خونریزی می‌شود. خشونت نیز در سطح بالایی قرار دارد حتی در میان‌پرده‌ها نیز شاهد خشونت هستیم، به عنوان مثال در یک صحنه موجودی جهش یافته بدن قربانی را نصف می‌کند. برخی مکان‌ها پر از جسد و زامبی هستند و همچنین فحش‌های رکیک در دیالوگ‌ها دیده می‌شود."

به اضافه موارد بالا ESRB به این نکته اشاره کرد که مواردی درون بازی وجود خواهند داشت که برای دسترسی به آن‌ها باید هزینه کنید.

نظر شما در این باره چیست؟