Conan Unconquered نام اولین بازی استراتژیِ واقع در دنیای Conan the Barbarian است + تریلر و تصاویر

Conan Unconquered نام اولین بازی استراتژیِ واقع در دنیای Conan the Barbarian است + تریلر و تصاویر

ساعاتی پیش در رویداد Kinda Funny Game، از بازی استراتژی Conan Unconquered رونمایی شد. این بازی اولین عنوان استراتژیکِ واقع در دنیای سریِ Conan the Barbarian است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از IGN، روند توسعه‌ی بازی توسط استودیوی Petroglyph که توسعه‌دهندگانی با سابقه‌ی کار برروی Command & Conquer و Dune 2 را در اختیار دارد، پیگیری می‌شود. در Conan Unconquered بازیکنان باید با ساخت قلعه و هدایت ارتش با موج‌های مختلفی از دشمنان (از نظر تعداد و درجه سختی) مبارزه کنند. Conan Unconquered را می‌توان کاملا به صورت تک‌نفره و یا 2 نفره از طریق co-op به صورت آنلاین تحربه کرد.

گیم‌پلی بازی نیز به صورت Real-Time بوده ولی می‌توانید جهت دستوردادن و یا ساخت سازه‌های جدید، بازی را متوقف کنید. بازیکنان باید در کنار نبردهای خشن و خونین، مشکلات سازه‌های‌شان نظیر زیاد شدن اجساد و یا شیوع بیماری را نیز مدیریت کنند. کنترل و محافظت از منابع در مقابل حیوانات نظیر مارها و عقرب‌ها نیز تمرکز زیادی می‌طلبد.

هنگامی که در بازی پیشرفت می‌کنید، قهرمانان افسانه‌ای از جمله Conan، به ترتیبی خاص قابل بازی شده و می‌توانید از توانایی‌های خاص هر کدام استفاده کنید.

از دیگر بازی‌های این سری که توسط Funcom عرضه شده می‌توان به Age of Conan: Hyborian Adventures و Conan Exiles اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر و تریلر منتشرشده از بازی را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Conan Unconquered در ربعِ دوم سال 2019 برای پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.