احتمالاََ تصاویر هنری Borderlands 3 لو رفتند

شایعات زیادی مبنی بر رونمایی از عنوان Borderlands 3 در جریان مراسم The Game Awards منتشر شده بود اما این اتفاق رخ نداد و ما شاهد رونمایی از سومین نسخه سری نبودیم.

با این وجود همچنان شاهد لو رفتن یک سری اطلاعات از Borderlands 3 هستیم اگرچه صحت آن‌ها کاملاََ مشخص نیست. چند هفته پیش کلاس‌های کارکتر بازی لو رفت و حالا به نظر می‌رسد چند تصویر هنری از آن به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، تصاویر هنری لو رفته در Reddit سه شخصیت‌ احتمالی بازی را به همراه نام کلاس‌های لیک شده قبلی نشان می‌دهد.

همانطور که قبلاََ اشاره شده بود کلاس‌های لیک شده Beastmaster،Soldier،Assassin و Siren خواهد شد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. در تصاویر کلاس Siren دیده نمی‌شود.

حال بگذارید این نکته را مشخص کنیم، ممکن است تصاویر لو رفته مربوط به دمو قبلی در دست ساخت بازی و مربوط به مراحل طرح مفهومی آن باشد و عنوانی که در حال حاضر تحت توسعه قرار گرفته است هیچ شباهتی به این تصاویر و کلاس‌ها نداشته باشد. همچنین امکان این وجود دارد که با چند تصویر قلابی و فیک رو به رو باشیم.

به دلایل بالا این لیک‌های ناگهانی را نمی‌توان به راحتی قبول کرد.

گزارشات موجود در فضای مجازی اشاره می‌کنند، Borderlands 3 برای عرضه در تاریخی نامعلوم در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است و اگر این گزارش صحیح باشد به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود اما نمی‌دانم چرا هر بار فکر می‌کنیم به رونمایی آن نزدیک شده‌ایم این اتفاق رخ نمی‌دهد و باید چندین ماه دیگر منتظر یک مراسم دیگر باشیم.

هنوز مشخص نیست بازی برای نسل حاضر در دست توسعه قرار دارد یا اینکه باید برای نسل آینده منتظر آن باشید در هر صورت چیزی که به آن یقین داریم این است که پروژه Borderlands 3 به طور حتم مراحل ساخت را طی می‌کند.

نظر شما در این مورد چیست؟