Counter-Strike: Global Offensive هم‌اکنون به صورت رایگان قابل بازی است + اطلاعاتی از حالت Battle Royale بازی به نام Danger Zone

Counter-Strike: Global Offensive هم‌اکنون به صورت رایگان قابل بازی است + اطلاعاتی از حالت Battle Royale بازی به نام Danger Zone

Counter-Strike: Global Offensive، بازی قدیمی ولی به شدت محبوب Valve، هم‌اکنون تبدیل به عنوانی رایگان شده و بازیکنان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به تجربه‌ی آن بپردازند. علاوه بر این، حالت Battle Royale جدیدی به نام Danger Zone نیز به بازی اضافه شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، این اولین جرکت Valve در جهت رایگان‌کردن Counter-Strike نیست؛ در ماه سپتامبر نیز نسخه‌ای رایگان از بازی عرضه شده بود؛ البته بازیکنان در آن نسخه فقط می‌توانستند با بات‌ها و هوش‌مصنوعی مبارزه کنند. هدف اصلی از انتشار آن نسخه آشناکردن بازیکنان با اسلحه‌ها، نقشه‌ها و گیم‌پلی Counter-Strike بود.

اگرچه، عرضه‌ی جدید این بازی کاملا رایگان بوده و بازیکنان می‌توانند تمام بخش‌های Global Offensive از جمله بخش چند‌نفره را به صورت رایگان بازی کنند.

بنابر گفته‌های Valve، اکانت تمامی بازیکنانی که بازی را قبل از این آپدیت خریده‌اند، به صورت رایگان وارد وضعیت Prime خواهد شد (وارد شدن به این حالت معمولا 14.99 دلار هزینه دارد). بازیکنانی که در این حالت قرار دارند، تنها با یکدیگر مسابقه داده و می‌توانند از ویژگی‌های و اسلحه‌های خاص Danger Zone اعم از MP5-SD، کیف مخصوص Danger Zone با بیش از 17 اسکی متفاوت و چاقوهای نادر و کمیاب استفاده کنند.

Valve در توضیح Danger Zone آورده است: "حالت Battle Royale سریع و لذت‌بخشی که براساس گیم‌پلی تاکتیکیِ Counter-Strike: Global Offensive توسعه‌ یافته است؛ در این حالت بازیکنان باید با استفاده از اسلحه‌ها، منابع و مهارت خود برای بقا و به اتمام‌رساندن نبرد تلاش کنند." تنها نقشه بازی Blacksite نام داشته و می‌توانید به صورت تنها، 2نفره، 3نفره در مسابقه‌ای 10 دقیقه‌ای با 16 بازیکن دیگر (در حالت تک‌نفره) و یا 18 بازیکن (در حالت‌های تیمی) دیگر رقابت کنید.

مسابقات با انتخاب‌کردن یک نقطه‌ی فرود آغاز می‌شوند. سپس بعد از رسیدن به زمین، بازیکنان می‌توانند به دنبال پول نقد گشته و ماموریت‌هایی کوچک اعم از نجات گروگان‌ها را برای درآمدی بیشتر کامل کنند. از این پول می‌توان برای خرید اسلحه‌هایی قوی‌تر از چاقویی که بازی را با آن أغاز می‌کنید، استفاده کنید.

اسلحه‌ها شامل هفت‌تیر، انواع تفنگ‌های دوربرد، SMG، و اسلحه‌های سنگین می‌شوند. C4 و چندین نارنجک و سلاح سرد قابل پرتاب نیز در دسترس هستند. اگرچه، یکی از بزرگ‌ترین ابزار، تبلتِ هر بازیکن است. از این تبلت می‌توان برای دیدن مکان دشمنان، نمایش مسیر پهباد‌ها، و پیش‌بینی و مشاهده‌ی مسیرهای شلوغِ Danger Zone استفاده کرد. تمامی این‌ها دیدگاهی تاکیتیکی و استراتژیک به فرمول آشنای Battle Royale اضافه می‌کنند.

شما هم‌اکنون می‌توانید از طریق صفحه استیم Counter-Strike: Global Offensive، بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.