بخش چندنفره Devil My Cry V به بازیکنان اجازه می‌دهد به عنوان مهمان در بازی یکدیگر حاضر شوند

بخش چندنفره Devil My Cry V به بازیکنان اجازه می‌دهد به عنوان مهمان در بازی یکدیگر حاضر شوند

Devil May Cry V یک بخش چندنفره دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد در بازی یکدیگر حاضر شوند. این حالت Cameo System نام داشته و در آن Nero ،Dante و V می‌توانند در کنار یکدیگر مبارزه کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، در پستی در وبسایت Capcom Unity، این شرکت اعلام کرد که Devil May Cry V در اصل یک تجربه تک‌نفره و داستانی است ولی آن‌ها قصد داشته‌اند که 3 شخصیت اصلی بتوانند در زمان‌هایی در کنار یکدیگر حضور داشته و با هم همکاری کنند.

اما روند کار چگونه است؟ زمانی که به اینترنت متصل هستید، می‌توانید به صورت مهمان و واقعی در بازی دیگران حضور داشته باشید. باتوجه به ماموریت، شما یک بازیکن دیگر را در کنار خود می‌بینید یا در زمان‌هایی در کنار یکدیگر مبارزه می‌کنید.

"باری دیگر، تمرکز ما برروی بخش داستانی و تک‌نفره است؛ پس این سیستم Cameo بیشتر برای اطمینان حاصل‌کردن از داشتن تجربه‌ای روان و سرگرم‌کننده بدون هیچ‌گونه مشکلی است. "

زمانی که یک ماموریت را با حضور فرد دیگری به پایان برسانید، اگر از بازی و مهارت آن‌ها راضی باشید، می‌توانید امتیاز "Stylish" را به آن‌ها بدهید. اگر خودتان این امتیاز بگیرید، در ازای آن پاداش دریافت می‌کنید.

Capcom تاکید کرده که بعضی از ماموریت‌ها را تنها می‌توان به صورت تک‌نفره انجام داد. اگر داستان به گونه‌ای باشد که هیچ شخصیت دیگری در آن حضور نداشته باشد، نمی‌توان از سیستم Cameo استفاده کرد. و اگر آفلاین بازی کنید، به جای دیگر بازیکنان، اطلاعاتی از روند توسعه بازی توسط تیم سازنده را مشاهده می‌کنید.

در دیگر اخبار نیز دیروز در جریان مراسم The Game Awards اعلام شد که اولین دموی آزمایشیِ Devil May Cry V امروز برروی Xbox One عرضه خواهد شد. در این دمو می‌توانید Devilbreakerهای Overture و Gerbera استفاده کرده و تقریبا یک ماموریت را به صورت کامل بازی کنید؛ در انتها نیز با باسِ Goliath روبرو خواهید شد. این دمو از امروز تا 16 دی در دسترس کاربران خواهد بود.

بازی Devil May Cry V در تاریخ 8 مارس 2019 (17 اسفند) برروی کنسول‌های Xbox One و PS4 و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.